Mercure Fashion w męskim wydaniu
W Mercure Warszawa Centrum odbyła się inauguracja „Mercure Fashion Gentlemen’s Evening. Prezentacja trendów i stylizacji dla mężczyzn”. Wydarzenie odbyło się w ramach projektu Mercure Fashion, organizowanego przez sieć Hoteli Mercure, którego założeniem jest prezentacja stylu w hotelach w harmonii z ludźmi i miejscami.
Mercure Fashion Gentlemen’s Evening jest jednym z eventów organizowanych w ramach Mercure Fashion – strategicznego konceptu marki. W jego ramach Hotele Mercure współpracują z przedstawicielami branży modowej, wyrażając w ten sposób swoją osobowość i ducha. Ideą konceptu jest połączenie „piękna ruchu, zawiłości wzornictwa i siły architektury”.
W roli komentatora podczas Mercure Fashion Gentlemen’s Evening wystąpił Krzysztof Łoszewski – autor książek o modzie męskiej, dziennikarz i kostiumograf. Wieczór poprowadziła Karolina Szostak wraz z Krzysztofem Łoszewskim, który opowiedział m.in. o ulubionych garniturach noszonych przez mężczyzn, znajomości dress code’u, oraz podpowiadał, na co zwracać uwagę, kupując koszulę.
Stroje i stylizacje przygotowała marka Macaroni Tomato. Na wybiegu zaprezentował się m.in. Rafał Maślak model, Mister Polski, ambasador szwajcarskiej marki zegarków Davosa.
W wydarzeniu wzięli udział zaproszeni klienci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele AccorHotels, wyróżnieni uczestnicy programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, media i gwiazdy ze świata kultury i sztuki.
Dotychczas, w ramach Mercure Fashion odbyły się cztery pokazy – w hotelach Mercure Kraków Stare Miasto, Mercure Gdańsk Stare Miasto i Mercure Warszawa Grand. Marka planuje kolejne spotkania i prezentacje w ramach tego cyklu.
Mercure Fashion Gentlemen’s Evening odbył się 12 maja.