Gala Superbrands z El Padre
W warszawskim hotelu Sheraton odbyła się Gala XI edycji Superbrands. Agencja El Padre była partnerem wydarzenia i odpowiadała za jego kompleksową realizację.
Podczas uroczystej gali przedstawiciele 32 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands. Nagrodę honorową za szczególne zasługi dla promocji Polski w świecie odebrał Krzysztof Penderecki, a laudację na cześć laureata wygłosił profesor Marcin Gmys. Statuetkę Culture.pl Superbrands dla twórców, którzy najskuteczniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą, otrzymali Lech Majewski oraz Muzeum Sztuki w Łodzi.
Galę poprowadziła Dorota Wellmann. Dla gości wystąpiła formacja Vołosi.
Tytuły Superbrands przyznawane są na podstawie wyników szeroko zakrojonych konsumenckich badań rynku oraz głosów Rady Marek - niezależnego gremium pięćdziesięciu ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Historie sukcesu marek – laureatek trafiły do Albumu Superbrands – wydawnictwa towarzyszącego każdej edycji projektu.
Agencja El Padre, partner tegorocznego wydarzenia, odpowiedzialna była za kompleksową realizację gali – m.in. za oprawę scenograficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie, catering oraz nadzór produkcyjny.
Wydarzenie odbyło się 17 maja.