Gala Superbrands z El Padre

W warszawskim hotelu Sheraton odbyła się Gala XI edycji Superbrands. Agencja El Padre była partnerem wydarzenia i odpowiadała za jego kompleksową realizację.
 

Podczas uroczystej gali przedstawiciele 32 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands. Nagrodę honorową za szczególne zasługi dla promocji Polski w świecie odebrał Krzysztof Penderecki, a laudację na cześć laureata wygłosił profesor Marcin Gmys. Statuetkę Culture.pl Superbrands dla twórców, którzy najskuteczniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą, otrzymali Lech Majewski oraz Muzeum Sztuki w Łodzi.
Galę poprowadziła Dorota Wellmann. Dla gości wystąpiła formacja Vołosi.
Tytuły Superbrands przyznawane są na podstawie wyników szeroko zakrojonych konsumenckich badań rynku oraz głosów Rady Marek - niezależnego gremium pięćdziesięciu ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Historie sukcesu marek – laureatek trafiły do Albumu Superbrands – wydawnictwa towarzyszącego każdej edycji projektu.

Agencja El Padre, partner tegorocznego wydarzenia, odpowiedzialna była za kompleksową realizację gali – m.in. za oprawę scenograficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie, catering oraz nadzór produkcyjny.
Wydarzenie odbyło się 17 maja.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl