Stereomatic dla Phoenix Contact
Agencja Stereomatic zrealizowała konferencję Industry 4.0. połączoną z 20-leciem firmy Phoenix Contact. Event odbył się w Double Tree by Hilton w Łodzi, a jego gospodarzem był Marcin Prokop.
W trakcie konferencji, której motywem przewodnim były „Wyzwania Industry 4.0” na scenie pojawili się m.in. prezes Phoenix Contact Maciej Merek, Natalia Hatalska i Robert Kozak. Część oficjalna zakończyła się panelem dyskusyjnym i pokazem filmu z okazji 20-lecia firmy.
Część wieczorna wydarzenia, połączona ze świętowaniem jubileuszu Phoenix Contact w Polsce, miała charakter tzw. domówki.
W trakcie eventu goście mieli możliwość wziąć udział w przygotowanych dla nich atrakcjach tj.: pokazie bilarda, które prowadził 14-krotny mistrz świata w trikach bilardowych Bogdan Wołkowski, warsztatach balistycznych, profesjonalnych rozgrywkach w piłkarzyki oraz w grze w pokera i Black Jacka. Dodatkowo imprezie towarzyszyła wystawa starych komputerów i automatów do gier. W wydarzeniu, które odbyło się 30 maja, wzięło udział ok. 100 gości.
Za pełną produkcję i koordynację wydarzenia odpowiadała agencja Stereomatic, która pełniła rolę inwestora zastępczego. Do zadań agencji należały: Pomysł, scenariusz, reżyseria i produkcja eventu, dobór podwykonawców i negocjacja warunków współpracy, wykonanie grafiki i animacji towarzyszącej wydarzeniu, a także filmu z okazji 20-lecia Phoenix Contact, stworzenie scenografii, przygotowanie reportażu foto i wideo oraz koordynacja działań hotelowych i logistyki. Przygotowanie wydarzenia trwało pięć miesięcy. Działania prowadziły trzy osoby z agencji Stereomatic. Opiekunem klienta i producentem całości wydarzenia był Damian Haftkiewicz.