Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Realizacje

Stereomatic dla Phoenix Contact

Agencja Stereomatic zrealizowała konferencję Industry 4.0. połączoną z 20-leciem firmy Phoenix Contact. Event odbył się w Double Tree by Hilton w Łodzi, a jego gospodarzem był Marcin Prokop.

W trakcie konferencji, której motywem przewodnim były „Wyzwania Industry 4.0” na scenie pojawili się m.in. prezes Phoenix Contact Maciej Merek, Natalia Hatalska i Robert Kozak. Część oficjalna zakończyła się panelem dyskusyjnym i pokazem filmu z okazji 20-lecia firmy.
Część wieczorna wydarzenia, połączona ze świętowaniem jubileuszu Phoenix Contact w Polsce, miała charakter tzw. domówki.
W trakcie eventu goście mieli możliwość wziąć udział w przygotowanych dla nich atrakcjach tj.: pokazie bilarda, które prowadził 14-krotny mistrz świata w trikach bilardowych Bogdan Wołkowski, warsztatach balistycznych, profesjonalnych rozgrywkach w piłkarzyki oraz w grze w pokera i Black Jacka. Dodatkowo imprezie towarzyszyła wystawa starych komputerów i automatów do gier. W wydarzeniu, które odbyło się 30 maja, wzięło udział ok. 100 gości. 
Za pełną produkcję i koordynację wydarzenia odpowiadała agencja Stereomatic, która pełniła rolę inwestora zastępczego. Do zadań agencji należały: Pomysł, scenariusz, reżyseria i produkcja eventu, dobór podwykonawców i negocjacja warunków współpracy, wykonanie grafiki i animacji towarzyszącej wydarzeniu, a także filmu z okazji 20-lecia Phoenix Contact, stworzenie scenografii, przygotowanie reportażu foto i wideo oraz koordynacja działań hotelowych i logistyki. Przygotowanie wydarzenia trwało pięć miesięcy. Działania prowadziły trzy osoby z agencji Stereomatic. Opiekunem klienta i producentem całości wydarzenia był Damian Haftkiewicz.

13 czer 2017
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.