Konferencja produktowa Renault z Don’t Worry
Plenery okolic Bratysławy posłużyły marce Renault do prezentacji nowego Renault Koleos. Goście z czterech krajów Europy Środkowej wzięli udział w wydarzeniu, za realizację którego odpowiadała agencja Don’t Worry.
W hotelu X-Bionic Sphere w położonej pod Bratysławą miejscowości Šamorín, kolejno grupy z Polski, Słowacji, Węgier oraz Czech uczestniczyły w konferencji produktowej Renault połączonej z jazdami testowymi nowym Koleosem. Każdy kraj reprezentowali dziennikarze motoryzacyjni, blogerzy oraz ambasadorzy marki Renault. Goście z każdego z krajów spędzili w Šamorín dwa dni.
Pierwszy dzień rozpoczął się konferencją. Następnie goście udali się na jazdy testowe, obejmujące tor o długości 5,922 km — Slovakiaring oraz jazdy w terenie, na trasie obfitującej w piękne krajobrazy. Uczestnicy poznali naprzemiennie obie trasy.
Po jazdach testowych oraz czasie wolnym, który goście mogli spędzić w hotelowym spa lub na basenie, nastąpiła część nieoficjalna. Wieczór dla każdej z grup rozpoczynał się od pokazów jeździeckich na VIP Tribune hotelu, podczas których goście podziwiali techniki ujeżdżania. Program artystyczny był inny dla każdego kraju.
Dla polskiej grupy wystąpiła Grażyna Szapołowska z zespołem. Goście ze Słowacji podziwiali pokaz mody Miklosko Fashion Design. Przed grupą z Węgier wystąpiła Veca Janicsák, uczestniczka węgierskiej edycji programu X-Factor. Czesi natomiast gościli na wieczorze zespół folkowy Čarovné ostrohy.
Drugi dzień pobytu, upłynął na jazdach testowych na wybranej indywidualnie przez gości jednej z czterech przygotowanych tras.
Scenograficznie branding Renault witał Gości już przed hotelem, gdzie wyeksponowano samochody Kadjar oraz Captur. Natomiast po przekroczeniu progu obiektu goście wchodzili w świat Koleosa. Ekspozycja kilku aut wewnątrz, elementy dekoracji czy wydruki, towarzyszyły grupom od wejścia głównego, aż po wejście do pokojów.
Wydarzenie odbyło się w dniach 20 – 29 czerwca 2017 roku.