IKEA Free Range w wykonaniu Don’t Worry
Postindustrialna hala nr 15 Soho Factory na warszawskiej Pradze zamieniła się na dwa dni w szczególny salon IKEA. W tych wnętrzach goście z całej Europy poznali nową kolekcję producenta. Za realizację wydarzenia odpowiedzialna była agencja Don’t Worry.
Ponad 1100 mkw. w hali będącej pozostałością po starej walcowni zamieniło się w salon IKEA. Przedstawiciele europejskich salonów IKEA oraz klienci biznesowi mogli zapoznać się z najnowszymi projektami firmy, innowacyjnym wzornictwem oraz niedostępnymi jeszcze dla klientów koncepcjami.
Hala Soho Factory została zaaranżowana w sposób nawiązujący do salonów IKEA. Powierzchnia — jak w sklepach producenta — została podzielona na poszczególne domowe strefy w tym sypialnie, kuchnie czy pokoje dzienne. Dodatkową przestrzeń przewidziano dla dodatków dekoracyjnych czy tkanin.
Podczas części oficjalnej, przybyli z całej Europy goście, poznawali wraz z przedstawicielami IKEA, nieznane jeszcze rozwiązania oraz mieli możliwość zamówienia nowych kolekcji do swoich salonów.
Część nieoficjalna przybliżyła uczestnikom spotkania Warszawę. Począwszy od zwiedzania Muzeum PRL-u oraz Muzeum Neonów, poprzez przejazd zabytkowym „Ogórkiem”, po zwiedzanie najważniejszych miejsc Warszawy. Wieczorem czas gości wypełniły występy Johna Jamesa oraz Sabiny Golanowskiej.
Drugi dzień eventu poświęcony był na kwestie biznesowe i sprzedażowe oraz rozmowy, oficjalne i kuluarowe.
Za catering podczas wydarzenia odpowiadał Catering Aleje 3.
Spotkanie odbyło się w dniach 16 – 17 maja 2017 roku.