Makata Creative Group dla firmy Skanska

Dom produkcyjny Makata odpowiadał za organizację serii eventów zrealizowanych na zlecenie firmy Skanska. Eventy odbyły się na specjalnie stworzonym, tymczasowym Placu CytryNowym na „serku wolskim”, u zbiegu ulic Okopowej i Alei Solidarności w Warszawie.
 

Plac wytyczono w miejscu, gdzie kilkadziesiąt lat temu rozstawiał się targ miejski. Dziś ten teren przejęła firma Skanska, która planuje zbudować tu zespół biurowców wraz ze 130-metrowym wieżowcem. Tymczasowy Plac CytryNowy to wynik kooperatywy Skanska oraz Miasta Stołecznego Warszawa. Jest miejscem rekreacji dla mieszkańców i ma na celu zaprezentowanie i docenienie 100-letniej historii Woli.
W ramach działań aktywacyjnych dla mieszkańców na placu zorganizowana została seria trzech eventów: Rowerowy CytryNowy, Filmowy CytryNowy oraz CytryNowy w Formie.
Rowerowy CytryNowy to inicjatywa aktywująca miłośników dwóch kółek. W dniach 1 – 2 kwietnia przygotowano mobilny serwis rowerowy wypełniony sprzętem i częściami zamiennymi, gdzie mieszkańcy z pomocą specjalnie oddelegowanych mechaników, mogli wykonać profesjonalny serwis swoich rowerów oraz bezpłatnie naprawić lub wymienić drobne, zużyte części. Dla najmłodszych przygotowano strefę zabaw.
Kolejny event na Placu CytryNowym miał miejsce 21 maja, kiedy to zorganizowana została akcja Filmowy Cytrynowy. W ramach tej inicjatywy przygotowano dla mieszkańców kino letnie pod chmurką, gdzie przez cały wieczór emitowane były filmy, których bohaterem było miasto Warszawa: Warszawa 1935, Motylem jestem czyli romans 40-latka oraz Wniebowzięci.
Ostatni, zwieńczający event CytryNowy w Formie odbył się 9 lipca. Wydarzenie było kontynuacją wsparcia budowania i przygotowywania formy mieszkańców do sezonu i oferowało lokalnej społeczności konsultacje z lekarzami dwóch specjalności: dietetykiem oraz fizjoterapeutą. Dużą popularnością cieszył się również konkurs, polegający na przejechaniu na rowerku stacjonarnym dystansu między dwoma pobliskimi inwestycjami firmy Skanska – Generation Park oraz Spark, wynoszącego, 1,8 km tam i z powrotem. Każdy, kto go przejechał, otrzymał sadzonkę drzewka cytrynowego.
Tego dnia organizatorzy wydarzenia postawili również na organizację warsztatów rowerowych, podczas których profesjonaliści uczyli mieszkańców jak dbać i serwisować swoje rowery. Elementem eventu było również tzw. live cooking. Na oczach mieszkańców powstawały wyjątkowe i pyszne dania, które mogli na bieżąco kosztować. Dla aktywnych rodziców przygotowano również strefę dziecięcą, gdzie na czas udziału w oferowanych aktywnościach, mogli zostawić swoje dzieci pod opieką profesjonalnych animatorek.
Dom produkcyjny Makata odpowiadał za kompleksową produkcję wszystkich wydarzeń, w tym technikę, scenografię, logistykę, catering oraz koordynację atrakcji i podwykonawców.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl