Przestrzeń kreatywna w Miasteczku Leszka Chmielewskiego na Woodstocku

Lech Premium jako sponsor główny Przystanku Woodstock zaprosił festiwalowiczów do Miasteczka Leszka. Za przygotowanie strefy odpowiadała agencja Tabasco Media Communications.
 

Na tegorocznym Przystanku Woodstock, w strefie Leszka, tradycyjnie swoją twórczość zaprezentowały zespoły, które w czasie eliminacji zdobyły Dziką Kartę Lecha. Tym razem w Miasteczku można było posłuchać dziewięciu grup prezentujących różnorodne gatunki muzyczne: Code Red, Superhalo, Setheist, The Indigo, Seven on Seven, Hot Water, Portfinger, Ted Nemeth oraz Idio & Idio.
Miasteczko Leszka nie tylko rozbrzmiewało dźwiękami muzyki, ale także było przestrzenią kreatywną. Przez wszystkie trzy dni festiwalu woodstockowicze chętnie odwiedzali Kuźnię Talentów, w której mogli wykorzystać lub odkryć nowe umiejętności poprzez kreatywne zajęcia. Leszek przygotował profesjonalne warsztaty, których uczestnicy z półproduktów lub surowców wtórnych – puszek, zawleczek, tkanin czy gazet, tworzyli zupełnie nowe przedmioty, przydatne na Woodstocku. Pomagały im w tym znane osoby ze świata muzyki, telewizji i internetu m.in. Marcelina, Mesajah, Loesje, Areta Szpura, Damian Ukeje i Ola Kasprzyk Dąbrowska. Aktorka Olga Frycz pokazała, jak wyczarować festiwalową biżuterię ze starych zawleczek, projektant Maciek Sieradzky uczył szyć plecaki ze zużytych banerów, a muzyk Igor Herbut wykorzystał puszki do zbudowania instrumentów muzycznych. Wszystko to Internauci mogli oglądać w transmisji live na Facebooku, prowadzonej przez stand-upera Łukasza „Lotka” Lodkowskiego.


Nie mniejszym zainteresowaniem cieszyła się Strefa Eko, w której woodstockowicze oddawali papier, zużyte puszki i plastikowe kubki, dbając o ich segregację w celu recyklingu. Surowce te były zliczane na bieżąco, co jeszcze bardziej dopingowało do bicia rekordu w ilości zebranych materiałów. W sumie uczestnicy festiwalu zebrali cztery kontenery materiałów na recykling.
Za środki z ubiegłorocznej zbiórki surowców Lech zakupił osiem profesjonalnych alkomatów na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i Przystanku Woodstock, które przekazał organizatorom tuż przed festiwalem. Dlatego na mapie Woodstocku nie mogło zabraknąć stref umożliwiających zmierzenie poziomu alkoholu w wydychanym powietrzu. Duża Strefa Sprawdź Promile działała w Miasteczku Leszka, a trzy mniejsze punkty ustawione były w strategicznych miejscach wyjazdu z terenu festiwalu. Swoje siły w tych miejscach połączyli wolontariusze Leszka, policja oraz przedstawiciele Promilera. Przebadano łącznie aż 64 456 osób. Oprócz tego Leszek przygotował edukacyjne aktywności związane z odpowiedzialnym spożywaniem alkoholu, w których woodstockowicze mogli uczyć się poprzez działanie. Popularnością cieszyły się alkogogle, które skutecznie uświadamiają, dlaczego nie wolno prowadzić pojazdów po spożyciu choćby niewielkiej ilości alkoholu. W sumie we wszystkich aktywacjach w Strefach Sprawdź Promile wzięło udział około 75 tys. osób. Oprócz tego, Leszek Chmielewski rozdał 50 tys. naklejek na samochód z hasłem „Miłość, trzeźwość & jazda!”.
- Dzięki doświadczeniu z ubiegłych lat wiedzieliśmy, że strefa Sprawdź Promile będzie na festiwalu potrzebna. Cieszy nas, że aktywacje w tym miejscu zyskały aprobatę woodstockowiczów, którzy chętnie korzystali z możliwości zmierzenia poziomu alkoholu, szczególnie przed powrotem do domu – mówi Dagmara Roger, przedstawiciel Lecha na Woodstocku.


Na Woodstocku 2017 strefa Lecha – festiwalowe Miasteczko Leszka – po raz kolejny stała się miejscem kreatywności, wspólnego działania i podejmowania nowych wyzwań, zgodnie z dewizą Leszka Chmielewskiego: „Warto przeżyć to z Leszkiem”.
Strefę Lecha Premium na Woodstocku – Miasteczko Leszka przygotowała agencja Tabasco Events. Za kreację key visual odpowiadała agencja GPD. Aktywacje w internecie i social mediach poprowadzi agencja Lubię To, działaniami PR i współpracą z influencerami zajmuje się agencja Tailor Made PR. Design puszek i butelek przygotowała agencja Czteryczwarte Brand Design. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl