Onespace Events dla marki Carrefour podczas Tour de Pologne
Agencja Onespace Events odpowiadała za obsługę głównego sponsora tegorocznego Tour de Pologne czyli markę Carrefour w 13 różnych miastach na trasie największego wyścigu kolarskiego w Polsce.
Agencja codziennie prowadziła działania jednocześnie w dwóch miasteczkach sponsorskich, z różnymi aktywnościami skierowanymi do kibiców. Na starcie i na mecie wyścigu. Odwiedzający strefy wielbiciele kolarstwa mieli okazję ozdobić lub naprawić swój rower, doświadczyć wirtualnej przejażdżki rowerowej, skorzystać z blender bike’a i zajęć na trampolinach, zasięgnąć rad dietetyka, czy też wziąć udział w wielu konkursach z nagrodami. Ponadto wszystkich obecnych do wspólnego kibicowania zachęcały cheerleaderki oraz bębniarze.
Onespace kierowało także kolumną reklamową Carrefour składająca się z dziewięciu SUV-ów oraz dwóch „showcarów”, które przyjechały do Polski z Tour de France. Z jadących przed peletonem pojazdów animatorzy rozdawali gadżety w charakterystycznym żółtym kolorze oraz mobilizowali fanów kolarstwa do entuzjastycznego zagrzewania kolaży do walki.
W dziewięciodniowej realizacji po stronie Onespace udział wzięło ponad 60 osób, które przejechały łącznie 42 tysiące kilometrów, przewożąc z jednej lokalizacji do drugiej 14 ton wyposażenia stref, a obsługa miasteczek rozdała w trakcie eventu ponad 60 tysięcy gadżetów.
Onespace Events było odpowiedzialne zarówno za kreację oraz organizację całego projektu.
Tour de Pologne 2017 odbył się w dniach 28 lipca – 4 sierpnia.