Jesienny spacer podczas Flesz Fashion Night 2017 z Mea Group

Agencja Mea Group odpowiadała za realizację Flesz Fashion Night, wydarzenia modowego organizowanego przez wydawnictwo Edipresse Polska. Event odbył się w przestrzeni Mińskiej 65 w Warszawie.  

Temat przewodni Flesz Fashion Night: Autumn Glow znalazł odzwierciedlenie w premierowych projektach MMC, Łukasza Jemioła, Lidii Kality, La Manii, Mariusza Przybylskiego, Paprocki&Brzozowski, Bizuu, Gosi Baczyńskiej, Agnieszki Maciejak i Macieja Zienia. Mea Group wybrała rozwiązania, umożliwiające pokazanie w każdej kolekcji, a równocześnie taką ich prezentację, aby stanowiły kolejne odsłony tego samego jesiennego spaceru.
Atmosferę budowała m.in. skomponowana specjalnie na ten wieczór przez Radka Dudę i Pawła Piechura muzyka ilustracyjna. Utwory – wykonywane na żywo z fortepianem, na wybiegu oraz drugim muzykiem w bezpośrednim sąsiedztwie widowni – składały się z intro, rozwinięcia, zakończenia oraz outro. Można było w nich odnaleźć m.in. szczęście i melancholię, jesienny wiatr, a także deszcz i burzę.
Punktem wyjściowym scenografii był klasyczny wybieg, otoczony przez zatopione w czerni miejsca dla kilkuset gości. Czerń – podkreślająca teatralność i elegancję wydarzenia – została zastąpiona przez 12 odsłon scenografii, tworzonych na żywo poprzez wykorzystanie systemu kilkudziesięciu zmieniających kolory kinetycznych kul. Każdy projektant pokazywał swoje kreacje w wybranym dla niego otoczeniu kolorystycznym i scenograficznym – zgodnie ze stworzonymi i wyreżyserowanymi przez Mea Group sekwencjami ruchu – za sprawą zmieniających położenie, funkcje, układ oraz kolor kulek. Goście Flesz Fashion Night 2017 mogli podczas pokazu zobaczyć i usłyszeć, także dzięki muzyce wprowadzającej w nastrój, zmienne jesienne klimaty: od wiatru, poprzez deszcz, burzę, a skończywszy na słonecznym, jesiennym popołudniu. 
 – Od początku prac nad Flesz Fashion Night 2017 mieliśmy niestandardowe podejście do wydarzenia. Wiedzieliśmy, że chcemy opowiedzieć jesienną historię, na którą składają się rozdziały pisane przez najlepszych rodzimych projektantów. Nasz koncept kreatywny stawiał na wykorzystanie nowoczesnych, dotąd niestosowanych na pokazach mody narzędzi, wielowymiarowe oddziaływanie na zmysły – mówi Jędrek Nykowski, dyrektor kreatywny, Mea Group. – Dzięki odwadze i otwartości klienta – Edipresse Polska mogliśmy wspólnie zaskoczyć świat mody i branżę eventową – podkreśla Magda Kozicka, dyrektor produkcji, Mea Group.
Podczas Flesz Fashion Night 2017 swoją premierę miała również nowa kolekcja Badura Icons. Za choreografię pokazu mody odpowiadała Katarzyna Sokołowska. Muzyczną gwiazdą wieczoru - afterparty była Natalia Kukulska.
Flesz Fashion Night Autumn Glow odbyło się 5 września.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl