Berm dla Milewski & Partnerzy na Targach Rozwoju
Firma Milewski & Partnerzy zorganizowała pierwsze Targi Rozwoju – spotkanie z trenerami, doradcami i mentorami. Przygotowaniem terenu targów zajęła się Agencja Berm Creative Production Group.
Podczas trzech dni wydarzenia, od 15 do 17 września, targi odwiedziło kilka tysięcy osób. Spotkaniu przyświecało motto: bez rozwoju, ale też bez motywacji, determinacji i uporu sukces nie jest możliwy.
– Różne branże mają swoje targi dlatego też postanowiliśmy zorganizować wydarzenie dla osób zajmujących się rozwojem – trenerów i doradców oraz tych, których ta wiedza interesuje. Stworzyć przestrzeń do wymiany doświadczeń. Tak powstały pierwsze ogólnonarodowe Targi Rozwoju. Impreza, na której w jednym miejscu było ponad 80 wystawców i tysiące uczestników. Nie były to jednak standardowe targi. Przez całe trzy dni uczestnicy poza możliwością odwiedzenia stoisk, mieli także okazję wysłuchać wystąpień najciekawszych, najwybitniejszych i najbardziej znanych ekspertów z tej dziedziny – wymienia Łukasz Milewski, założyciel i szef Milewski & Partnerzy.
Targi rozwoju były połączeniem tradycyjnej formuły wystawy, z całodniowymi wystąpieniami w specjalnie zaaranżowanej sali, która mieściła niemal 800 osób.
Agencja Berm odpowiadała za przygotowanie całego terenu targów, zabudowy i wyposażenia stoisk, a także aranżację osobnej sali na wystąpienia. W ramach współpracy firma odpowiadała także za nagłośnienie, oświetlenie oraz obsługę techniczną podczas trzech dni targów. Po stronie Berm projekt koordynowała Monika Boguszewska.
– Ogromny teren Hali MT Polska to nie lada wyzwanie. Zorganizowanie takiej przestrzeni wymaga przemyślanego i skoordynowanego planu, tak aby stworzyć miejsce komfortowe dla wszystkich wystawców i setek gości. W tym przypadku też specjalnej sali, w której niemal 800 osób jednocześnie mogło wysłuchać wystąpień – podkreśla Janusz Jabłoński, prezes zarządu Berm Creative Production Group. Z jednej strony chcieliśmy stworzyć spójną przestrzeń dla wystawców, z drugiej jednak mieliśmy świadomość, że są wśród nich przedstawiciele różnych dziedzin, którzy mieli inne potrzeby i oczekiwania wobec swojego miejsca spotkań. Stąd indywidualne podejście do każdego stoika na terenie targów. Przede wszystkim myśleliśmy o wygodzie i funkcjonalności tych miejsc, jednocześnie starając się dopasować je do charakteru wystawcy – dodaje.