endorfina events dla marki Ballantine’s
Agencja endorfina events odpowiadała za ekspozycję marki Ballantine’s podczas finału Boiler Room’s True Music w Warszawie — międzynarodowego cyklu imprez muzyki klubowej.
Boiler Room to platforma koncertowa promująca młodych, obiecujących artystów muzyki elektronicznej. Pod hasłem Boiler Room’s True Music odbywają się w różnych miejscach na świecie eventy muzyczne, transmitowane na żywo w Internecie (na platformie www.truemusic.boilerroom.tv). Przestrzeń jest tak zagospodarowana, aby na froncie stała scena z DJ-em ustawionym przodem do kamery, a za nim uczestnicy wydarzenia. Dzięki temu rozwiązaniu, widzowie w sieci mogą przyglądać się zarówno pracy DJ-a, jak i zabawie uczestników eventu.
— Cyklowi patronuje marka Ballantine’s, jednej z najpopularniejszych na świecie whisky. W ramach warszawskiego eventu, odpowiadaliśmy za ekspozycję i komunikację z widzem tego brandu — mówi Klaudia Nakulska, project manager w endorfina events.
Na lokalizację Boiler Room’s True Music wybrano przestrzeń postindustrialną Szwedzka.com w Warszawie. Dzień wcześniej odbyło się Forum True Music, w którym uczestniczyło przeszło 100 osób. W ramach paneli tematycznych dyskutowano na temat kondycji sceny muzyki elektronicznej w Polsce, jej przyszłości czy też roli, jaką artyści pełnią we współczesnym świecie.
Warszawski event był ostatnim w tegorocznym cyklu — wcześniej odbyły się one m.in. w Rosji, Hiszpanii, Brazylii i RPA — a udział w nim wziął Seth Troxler, legenda amerykańskiej muzyki house i techno, Craig Richards, a także Brodka, Catz’n’Godz i Bartosz Kruczyński.