Finał kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” w ibis Warszawa Centrum
W hotelu ibis Warszawa Centrum odbył się finałowy koncert kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”. Na jednej scenie, podczas kameralnego występu, zaprezentowało się pięcioro zwycięzców konkursu dla utalentowanych twórców oraz Sarsa – ambasadorka kampanii.
Dotychczasowe etapy kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” odbywały się głównie w przestrzeni online. Finałowy koncert był okazją do zapoznania się z talentem laureatów konkursu oraz wysłuchania hitów Sarsy na żywo. Występ otworzyli Kasia Kraska i Rafał Krajewski, na co dzień pracownicy Grupy Hotelowej Orbis, którzy wzięli udział w konkursie. Po nich na scenie pojawili się zwycięzcy – chłopaki z Birches, Patrycja Roszczyk, Paweł Danielak, zespół Redford oraz Maria Bedyńska. Laureaci wykonali między innymi piosenki nagrane wcześniej w studiu w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska. Każdy z młodych twórców reprezentuje inny styl muzyczny, dzięki czemu na scenie panowała różnorodność.
Po zakończeniu występów zwycięzców na scenie pojawiła się Sarsa. Artystka wykonała hity z ostatniej płyty „Pióropusze”.
Wydarzenie w hotelu ibis Warszawa Centrum miało kameralny charakter. Kilkudziesięcioosobową publiczność w nastrojowy klimat wprowadziła nie tylko muzyka, ale też scenografia świetlna. Na koniec wieczoru artystka otrzymała pamiątkową „złotą płytę” będącą podziękowaniem za współpracę przy kampanii. W wydarzeniu wzięli udział także przedstawiciele Universal Music. Wydarzenie odbyło się 12 grudnia.
Konkurs w ramach kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” wystartował 5 września. Wzięli w nim udział mało znani, ale utalentowani twórcy, którzy do tej pory dzielili się swoją muzyką głównie w mediach społecznościowych. Początkujący artyści przez miesiąc wgrywali na platformę ibis.com/tumieszkamuzyka próbki swoich nagrań, aby następnie poddać je ocenie internautów. Do konkursu zgłoszono ponad 300 utworów, na które oddano w sumie łącznie ponad 60 tysięcy głosów. Spośród trzydziestu utworów najwyżej ocenionych w głosowaniu Sarsa wybrała pięć najlepszych. Zwycięzcy nagrali single w hotelowym studiu nagraniowym. Wszystkich piosenek można wysłuchać na platformie ibis.com/tumieszkamuzyka
Finał kampanii był jednocześnie zapowiedzią rozwijania innych muzycznych projektów rodziny hoteli ibis. Marka została ostatnio partnerem warsztatów kompozytorskich CEE Music 2017 Songwriting Camp. Ibis stale współpracuje również z festiwalem Sziget na Węgrzech – jednym z największych festiwali muzycznych w Europie, podczas którego rodzina hoteli ibis jest partnerem sceny world music. W hotelach marki ibis odbywają się również kameralne koncerty, a od kilku lat goście mogą poczuć się jak DJ’e i sami wybierać odtwarzane utwory w systemie Jukebox by Deezer.