Finał kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” w ibis Warszawa Centrum

Hanna Bernakiewicz, Sarsa, Michał Cessanis. fot. Maciej Cyran
Na zdjęciu: Hanna Bernakiewicz, Sarsa, Michał Cessanis. fot. Maciej Cyran

W hotelu ibis Warszawa Centrum odbył się finałowy koncert kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”. Na jednej scenie, podczas kameralnego występu, zaprezentowało się pięcioro zwycięzców konkursu dla utalentowanych twórców oraz Sarsa – ambasadorka kampanii.
 

Dotychczasowe etapy kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” odbywały się głównie w przestrzeni online. Finałowy koncert był okazją do zapoznania się z talentem laureatów konkursu oraz wysłuchania hitów Sarsy na żywo. Występ otworzyli Kasia Kraska i Rafał Krajewski, na co dzień pracownicy Grupy Hotelowej Orbis, którzy wzięli udział w konkursie. Po nich na scenie pojawili się zwycięzcy – chłopaki z Birches, Patrycja Roszczyk, Paweł Danielak, zespół Redford oraz Maria Bedyńska. Laureaci wykonali między innymi piosenki nagrane wcześniej w studiu w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska. Każdy z młodych twórców reprezentuje inny styl muzyczny, dzięki czemu na scenie panowała różnorodność.
Po zakończeniu występów zwycięzców na scenie pojawiła się Sarsa. Artystka wykonała hity z ostatniej płyty „Pióropusze”.
Wydarzenie w hotelu ibis Warszawa Centrum miało kameralny charakter. Kilkudziesięcioosobową publiczność w nastrojowy klimat wprowadziła nie tylko muzyka, ale też scenografia świetlna. Na koniec wieczoru artystka otrzymała pamiątkową „złotą płytę” będącą podziękowaniem za współpracę przy kampanii. W wydarzeniu wzięli udział także przedstawiciele Universal Music. Wydarzenie odbyło się 12 grudnia.

Konkurs w ramach kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” wystartował 5 września. Wzięli w nim udział mało znani, ale utalentowani twórcy, którzy do tej pory dzielili się swoją muzyką głównie w mediach społecznościowych. Początkujący artyści przez miesiąc wgrywali na platformę ibis.com/tumieszkamuzyka próbki swoich nagrań, aby następnie poddać je ocenie internautów. Do konkursu zgłoszono ponad 300 utworów, na które oddano w sumie łącznie ponad 60 tysięcy głosów. Spośród trzydziestu utworów najwyżej ocenionych w głosowaniu Sarsa wybrała pięć najlepszych. Zwycięzcy nagrali single w hotelowym studiu nagraniowym. Wszystkich piosenek można wysłuchać na platformie ibis.com/tumieszkamuzyka
Finał kampanii był jednocześnie zapowiedzią rozwijania innych muzycznych projektów rodziny hoteli ibis. Marka została ostatnio partnerem warsztatów kompozytorskich CEE Music 2017 Songwriting Camp. Ibis stale współpracuje również z festiwalem Sziget na Węgrzech – jednym z największych festiwali muzycznych w Europie, podczas którego rodzina hoteli ibis jest partnerem sceny world music. W hotelach marki ibis odbywają się również kameralne koncerty, a od kilku lat goście mogą poczuć się jak DJ’e i sami wybierać odtwarzane utwory w systemie Jukebox by Deezer.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl