Dziesięć akcji na dziesięciolecie PowerEvents
Agencja eventowa PowerEvents w 2017 roku obchodziła jubileusz dziesięciu lat działalności. Z tej okazji zorganizowała specjalną akcję „10/10”, skierowaną do mieszkańców Wrocławia.
Akcja „10/10”, czyli 10 eventów na 10 lat firmy polegała na zorganizowaniu przez cały ubiegły rok wydarzeń, w których wziąć udział mogli wszyscy. Głównym założeniem przedsięwzięcia było pokazanie, że event można rozumieć na wiele sposobów, ale wszystkie sprowadzają się do uśmiechu, wspólnego spędzania czasu, radości i energii. Przez 12 miesięcy, podczas cyklicznych imprez oraz akcji PowerEvents agencja przygotowała atrakcje dla dzieci, seniorów czy studentów. Przedsięwzięcie było oddolną inicjatywą agencji, w całości przeprowadzona na jej koszt.
Akcja „10/10” rozpoczęła się od zasponsorowania wyjazdu wrocławskich Cheerleaderek do USA na zaproszenie Marcina Gortata. Następnie w ciekawych lokalizacjach Wrocławia spotkali się amatorzy fotografii, aby zrobić zdjęcia w niezwykłej Insta-Oprawie. Wśród kolejnych akcji były adopcja kameleona – mieszkańca wrocławskiego ZOO, któremu nadano imię Leon, wsparcie akcji organizowanej w ramach projektu Noc Nadodrza – Magentowy Trzepak, w której wraz z mieszkańcami odczarował smutne podwórko czy świętowanie Dnia Przyjaciela w ZaZoo Beach Bar, gdzie stanął stary samochód pełniący rolę fotobudki, w której wszyscy mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Akcja nr 7 w ramach cyklu „10/1” odbyła się w tramwaju – gdzie powstała szynowa dyskoteka. Specjalnie wynajęty pojazd z muzyką i bezpłatnymi drinkami kursował przez kilka godzin po mieście, wywołując zaciekawienie wśród przechodniów i zachęcając młodych ludzi do dołączenia do zabawy.
Agencja na Uniwersytecie Trzeciego Wieku zorganizowała dzień z Wirtualną rzeczywistością VR. Jedna z akcji poświęcona została też sztuce organizacji eventów. W zabawnej formie zespół agencji odpowiadał na pytania fanów podczas jazdy samochodem po Wrocławiu. Na zakończenie agencja przygotowała coś dla mieszkańców Wrocławia i coś dla swojego zespołu. W finale miało miejsce odsłonięcie krasnala Powerka, który zamieszkał na wrocławskim Rynku i razem z innymi krasnalami tworzy jeden z najbardziej charakterystycznych elementów tego miasta. Powerek, który kreuje emocje, ma być symbolem uczuć, które towarzyszą eventom i odzwierciedlenie ducha całej agencji. Natomiast w ramach podsumowania oraz zamknięcia przedsięwzięcia zespół PowerEvents przeniósł się do nowego biura.