Dziesięć akcji na dziesięciolecie PowerEvents

Agencja eventowa PowerEvents w 2017 roku obchodziła jubileusz dziesięciu lat działalności. Z tej okazji zorganizowała specjalną akcję „10/10”, skierowaną do mieszkańców Wrocławia.

Akcja „10/10”, czyli 10 eventów na 10 lat firmy polegała na zorganizowaniu przez cały ubiegły rok wydarzeń, w których wziąć udział mogli wszyscy. Głównym założeniem przedsięwzięcia było pokazanie, że event można rozumieć na wiele sposobów, ale wszystkie sprowadzają się do uśmiechu, wspólnego spędzania czasu, radości i energii. Przez 12 miesięcy, podczas cyklicznych imprez oraz akcji PowerEvents agencja przygotowała atrakcje dla dzieci, seniorów czy studentów. Przedsięwzięcie było oddolną inicjatywą agencji, w całości przeprowadzona na jej koszt.

Akcja „10/10” rozpoczęła się od zasponsorowania wyjazdu wrocławskich Cheerleaderek do USA na zaproszenie Marcina Gortata. Następnie w ciekawych lokalizacjach Wrocławia spotkali się amatorzy fotografii, aby zrobić zdjęcia w niezwykłej Insta-Oprawie. Wśród kolejnych akcji były adopcja kameleona – mieszkańca wrocławskiego ZOO, któremu nadano imię Leon, wsparcie akcji organizowanej w ramach projektu Noc Nadodrza – Magentowy Trzepak, w której wraz z mieszkańcami odczarował smutne podwórko czy świętowanie Dnia Przyjaciela w ZaZoo Beach Bar, gdzie stanął stary samochód pełniący rolę fotobudki, w której wszyscy mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Akcja nr 7 w ramach cyklu „10/1” odbyła się w tramwaju – gdzie powstała szynowa dyskoteka. Specjalnie wynajęty pojazd z muzyką i bezpłatnymi drinkami kursował przez kilka godzin po mieście, wywołując zaciekawienie wśród przechodniów i zachęcając młodych ludzi do dołączenia do zabawy.
Agencja na Uniwersytecie Trzeciego Wieku zorganizowała dzień z Wirtualną rzeczywistością VR. Jedna z akcji poświęcona została też sztuce organizacji eventów. W zabawnej formie zespół agencji odpowiadał na pytania fanów podczas jazdy samochodem po Wrocławiu. Na zakończenie agencja przygotowała coś dla mieszkańców Wrocławia i coś dla swojego zespołu. W finale miało miejsce odsłonięcie krasnala Powerka, który zamieszkał na wrocławskim Rynku i razem z innymi krasnalami tworzy jeden z najbardziej charakterystycznych elementów tego miasta. Powerek, który kreuje emocje, ma być symbolem uczuć, które towarzyszą eventom i odzwierciedlenie ducha całej agencji. Natomiast w ramach podsumowania oraz zamknięcia przedsięwzięcia zespół PowerEvents przeniósł się do nowego biura.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl