Bestsellery Empiku ponownie z Allegro

Agencja Allegro po raz drugi z kolei była producentem wykonawczym telewizyjnej Gali Bestsellery Empiku transmitowanej w TVN. Podczas wydarzenia zrealizowanego w ATM Studio ogłoszono, jakie książki, płyty, filmy i gry były w minionym roku najczęściej wybierane przez klientów Empiku, a tym samym, którzy twórcy otrzymali statuetki Bestsellera Empiku 2017. Ogłoszenie wyników w 12 kategoriach uświetniły występy dziewięciorga artystów.
 
Punktem wyjścia oprawy tegorocznej gali, było dla agencji Allegro bardzo realistyczne i humanistyczne oddanie znaczenia hasła reklamowego Empik „Najważniejsze znajdziesz w środku”. Założeniem koncepcji kreatywnej stało się centralne umiejscowienie tzw. „Człowieka Empiku”, czyli odbiorcy (klienta). Konsumuje on kulturę, sztukę i rozrywkę, wypełniając swoją przestrzeń książkami, muzyką, filmami czy grami i w ten sposób realizuje się, ubogacając swoje wnętrze, ale także swoje „wnętrza” – czyli przestrzeń życiową. Alegorycznym wyrazem tej przestrzeni stała się scenografia „The Living Room”.

Koncepcja scenograficzna zakładała, że widzowie zajmują miejsca w przestrzeni livingroomu, otoczeni są przeskalowanymi obiektami znanymi z naszych domów, takimi jak lampa, obrazy, książki, biurko, telewizory czy ogromna kanapa, które stanowią jednocześnie sceny muzyczne lub powierzchnie multimedialne. Widz – zarówno ten obecny w studiu, jak i śledzący wydarzenie na ekranie TV, mógł poczuć się uczestnikiem eventu, przebywając jednocześnie w jego epicentrum. Zniknęła bariera publiczność – scena.
Zastosowanie materiałów wizyjnych na licznych przestrzeniach projekcyjnych oraz układów choreograficznych, wzbogaciło tzw. „prezentacje kategorii” i pozwalało zrozumieć różne oblicza otaczającej nas kultury.
Wydarzenie uświetniły występy gwiazd. Na czterech scenach wystąpili: Sting & Shaggy, Jessie Ware, Mrozu, Miuosh z gościnnym występem Kasi Nosowskiej, Natalia Kukulska, Andrzej Piaseczny i Th Dumplings.
Wydarzenie poprowadził Marcin Prokop, a cała gala była transmitowana na żywo przez telewizję TVN.
Podczas wydarzenia zadbano o przenikanie się świata online i offline. Równolegle z transmisją telewizyjną, relację zza kulis prowadzili na Facebooku, YouTube’ie i na empik.com influencerzy - Basia Pasek i Piotrek Grabarczyk. Dodatkowa aktywizacja użytkowników obejmowała konkursy w mediach społecznościowych oraz wykorzystanie w relacji internetowych liderów opinii do komentowania poszczególnych kategorii konkursowych. Komentarze osób śledzących relację internetową były wyświetlane w przestrzeni scenograficznej, eksponując przenikanie się różnych kanałów dotarcia gali.

Agencja Allegro była odpowiedzialna za kompleksową produkcję i obsługę wydarzenia, w tym m.in. za koncepcję kreatywną, oprawę artystyczną i scenograficzną, choreografię, produkcję materiałów wizyjnych, obsługę gości oraz całą logistykę.

Gala rozdania Bestsellerów Empiku to jedno z najważniejszych wydarzeń branży kulturalnej w naszym kraju. O zwycięstwie w poszczególnych kategoriach decyduje popularność wydawnictwa wyrażona przez liczbę sprzedanych egzemplarzy w salonach Empik i na empik.com, stąd nagroda jest traktowana ze szczególnym uznaniem przez twórców. Statuetki zostały przyznane w 11 kategoriach dla najlepiej sprzedających się tytułów, które ukazały się w 2017 roku: pięciu literackich, dwóch muzycznych, trzech filmowych i dla gry multimedialnej oraz dodatkowo w kategorii: Wydarzenie Roku, jedynej wyłanianej na podstawie głosowania internautów.
Rozdanie nagród odbyło się 6 lutego.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl