Dziesięciolecie Euro-Cart z EmEvent
Agencja EmEvent odpowiadała za kompleksową organizację gali dla firmy Euro-Cart z okazji 10-lecia powstania firmy. Wieczór odbył się w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
Ponad 200 uczestników wzięło udział w uroczystym wydarzeniu organizowanym podczas targów Kids’ Time w Kielcach. Euro-Cart to importer oraz dystrybutor produktów dla dzieci w przedziale wiekowym wieku 0 - 3 lata i właściciel dwóch marek własnych: Euro-Cart i Easygo. Od roku 2010 jest również dystrybutorem produktów marek Riko i Expander. Głównymi produktami Euro-Cart są wózki dziecięce, foteliki samochodowei inne akcesoria.
Gala miała na celu podziękowanie klientom, pracownikom oraz partnerom za ich wkład w rozwój firmy. Cały obiekt Centrum Kongresowego wpisuje się w kolorystykę firmy, a więc scenografia oraz kreacja została zaprojektowana w taki sposób, aby uwydatnić wizerunek oraz logo Euro-Cart, dodatkowo została zbudowana strefa chill poza główną salą dla uczestników potrzebujących wytchnienia i ciszy.
Event poprowadziła Dorota Gardias. Pierwsza, oficjalna część składała się z podziękowań oraz wręczenia nagród i dyplomów dla najlepszych klientów firmy. Wyróżnionych zostało 12 firm oraz trzy firmy w kategoriach humorystycznych, np. za najdłuższą rozmowę telefoniczną z firmą Euro-Cart. Gościem specjalnym był Andrzej Mochoń, prezes Targów Kielce. W dalszej części wieczoru na scenie można było zobaczyć Cezarego Pazurę. Wystąpił również Waldemar Malicki, który zamknął część oficjalną i jednocześnie rozpoczął zabawę. O muzykę zadbał Marek Sierocki, polski dziennikarz i prezenteró muzyczny.
Agencja EmEvent odpowiadała kompleksowo za przygotowanie wieczoru od jego kreacji po logistykę i nadzór nad wydarzeniem. Do zadań agencji należała między innymi scenografia, światło, dźwięk, branding, produkcja materiałów reklamowych, obsługa fotograficzna, video, budowa strefy chill oraz atrakcje.