Agencja Allegro wspiera ING przy projekcie Smog Free Tower

W Krakowie uruchomiono Smog Free Project Polska. Plenerową wystawę z pierwszą w Polsce wieżą antysmogową zainicjował ING Bank Śląski. Agencja Allegro odpowiadała za kompleksową komunikację projektu i konferencję inaugurującą. Wszystkie działania związane z wydarzeniem zostały zrealizowane w sposób ograniczający ich negatywny wpływ na środowisko.
 

ING Bank Śląski zdecydował się na postawienie w Krakowie Smog Free Tower, by zwrócić uwagę na potrzebę wspólnych działań na rzecz czystego powietrza. Postawienie wieży antysmogowej jest jednym z elementów długoterminowej strategii banku dotyczącej ekologii.
Zadaniem agencji Allegro było przygotowanie wydarzenia inaugurującego polską edycję Smog Free Project oraz komunikacja projektu, przy zachowaniu spójności z kampanią #mojepowietrze i wymaganiami twórców instalacji, holenderskiego Studia Roosegaarde. Przygotowując event inaugurujący agencja postanowiła połączyć maksymalne ograniczenie negatywnego wpływu wydarzenia dla środowiska z uzyskaniem eventu o dużej skali odziaływania komunikacyjnego i zapadającej w pamięć, niebanalnej estetyce.
Proekologiczne podejście było obecne na każdym etapie przygotowań. Przy wyborze podwykonawców preferowano lokalnych dostawców. Agencja ograniczyła do minimum materiały drukowane na rzecz wersji elektronicznych, a w przypadku materiałów drukowanych wykorzystano papier pochodzący z recyclingu. Elementy scenograficzne i press pack zostały wykonane z materiałów możliwych do ponownego wykorzystania, podlegających recyclingowi, biodegradowalnych i posiadających certyfikaty FSC.
Catering obejmował kawę z certyfikatami fair trade oraz dania przygotowane ze składników od lokalnych rolników. Poczęstunek został podany na organicznych naczyniach.
Zaproszenia tradycyjne i elektroniczne, identyfikacja wizualna, materiały wizyjne i press packi zostały utrzymane w spójnej linii kreatywnej, przygotowanej specjalnie na wydarzenie. Dla podkreślenia lokalnego charakteru globalnego projektu, kreacje zawierały krakowskie akcenty, połączone z subtelnym brandingiem ING Banku Śląskiego.
Działania medialne w Polsce przyniosły łącznie 625 publikacji: 35 prasowych, 52 telewizyjne, 167 radiowych i 371 w portalach. Działania komunikacyjne były prowadzone przez 4 tygodnie. O postawieniu Smog Free Tower w Krakowie informowały serwisy zagraniczne od USA, poprzez Europę, Chiny i Japonię po Australię.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl