Brave dla marki Clinique
Agencja Brave opracowała koncepcję oraz odpowiadała za produkcję konferencji pod hasłem #PINKSPRING wprowadzającej na rynek nowy produkt marki Clinique.
Premiera najnowszego produktu marki Clinique – nawilżającego krem-gelu Moisture Surge™ 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator miała formułę „różowego” brunchu pod hasłem #PINKSPRING, w którym udział wzięły autorki blogów urodowych i modowych. Wydarzenie odbyło się w kawiarni Nowy Świat Muzyki (przy ulicy Nowy Świat 63) w Warszawie, 28 marca.
Agencja Brave odpowiadała za stworzenie całościowej koncepcji spotkania, od wyboru lokalizacji, przygotowanie scenariusza, po aranżacje przestrzeni zgodnie z identyfikacją wizualną marki. Premierowy produkt przedstawiono poprzez stworzony na tę okazję film, w którym zaprezentowano wielozadaniową recepturę kremu. Na zakończenie spotkania uczestniczki miały okazję poznać tajniki sztuki malowania na wodzie.
Agencja pozyskała projekt w wyniku wygranego przetargu.
– #PINKSPRING to pierwsze wydarzenie, jakie przygotowaliśmy dla firmy Estee Lauder - mówi Tomasz Dworak, dyrektor zarządzający w agencji Brave. – Projekt trafił w nasze ręce, dzięki kreacji oraz kompleksowemu podejściu do wydarzenia – dodaje.