Brave dla marki Clinique

fot.HM_bindupphoto.pl
Na zdjęciu: fot.HM_bindupphoto.pl

Agencja Brave opracowała koncepcję oraz odpowiadała za produkcję konferencji pod hasłem #PINKSPRING wprowadzającej na rynek nowy produkt marki Clinique.

Premiera najnowszego produktu marki Clinique – nawilżającego krem-gelu Moisture Surge™ 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator miała formułę „różowego” brunchu  pod hasłem #PINKSPRING, w którym udział wzięły autorki blogów urodowych i modowych. Wydarzenie odbyło się w kawiarni Nowy Świat Muzyki (przy ulicy Nowy Świat 63) w Warszawie, 28 marca.
Agencja Brave odpowiadała za stworzenie całościowej koncepcji spotkania, od wyboru lokalizacji, przygotowanie scenariusza, po aranżacje przestrzeni zgodnie z identyfikacją wizualną marki. Premierowy produkt przedstawiono poprzez stworzony na tę okazję film, w którym zaprezentowano wielozadaniową recepturę kremu. Na zakończenie spotkania uczestniczki miały okazję poznać tajniki sztuki malowania na wodzie. 
Agencja pozyskała projekt w wyniku wygranego przetargu.
– #PINKSPRING to pierwsze wydarzenie, jakie przygotowaliśmy dla firmy Estee Lauder - mówi Tomasz Dworak, dyrektor zarządzający w agencji Brave. – Projekt trafił w nasze ręce, dzięki kreacji oraz kompleksowemu podejściu do wydarzenia – dodaje.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl