Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Realizacje

„Dobra Aukcja” Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa z agencją Walk

Za przygotowanie i realizację strategii komunikacji akcji „Dobra Aukcja”, której inicjatorem jest Fundacji Hospicjum Onkologicznego św. Krzysztofa, oraz wsparcie działań event marketingowych odpowiada Walk.

W ramach projektu, który wystartował 25 kwietnia, można wylicytować wyjątkową piłkę z 1977 roku, podpisaną przez zawodników grających pod wodzą Jacka Gmocha na igrzyskach w Montrealu (1976) i na mundialu w Argentynie (1978).
„Dobra Aukcja” to szereg wydarzeń – aukcji charytatywnych, na których wystawione zostaną wyjątkowe przedmioty związane z piłkarską reprezentacją Polski - oryginalne koszulki z autografami piłkarzy, rękawice bramkarskie, wydawnictwa i wiele innych unikatowych pamiątek. Największą gratką dla licytujących jest jednak „biedronka” ozdobiona autografami, które 40 lat temu złożyli na niej m.in. Jacek Gmoch, Zbigniew Boniek, Adam Nawałka, Kazimierz Deyna czy Jan Tomaszewski. Piłka została znaleziona w archiwach Fundacji podczas porządków prowadzonych przez jej pracowników. Wkrótce po tym powstał pomysł przeprowadzenia akcji charytatywnej z jej wykorzystaniem.

Całkowity dochód z „Dobrej Aukcji” zostanie przeznaczony na rozwój programu „Hospicjum Plus” Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie. Jest to największa tego typu placówka w województwie mazowieckim, zapewniająca opiekę paliatywną osobom dorosłym nieprzerwanie od 1990 roku. Obecnie każdego roku pod skrzydłami Fundacji znajduje się około 2300 chorych i ich rodzin w opiece domowej oraz 1000 pacjentów w hospicjum stacjonarnym.

„Dobra Aukcja” wystartowała 25 kwietnia i zakończy się 27 maja. Za opracowanie strategii komunikacji akcji i jej realizację oraz współpracę z partnerami i patronami medialnymi, a także wsparcie działań event marketingowych odpowiada Walk. Agencja współorganizowała konferencję prasową, podczas której miało miejsce rozpoczęcie projektu, będzie także współtworzyć finałowe spotkani akcji. Partnerem technologicznym projektu jest Allegro.pl – wszystkie licytacje prowadzone są poprzez platformę Allegro Charytatywni. Wsparcie merytoryczne zapewnia PZPN. Przygotowaniem kreacji zajęła się agencja Lungo. Partnerami „Dobrej Aukcji” są również: PGE Narodowy, Hotel Marriott Warszawa, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska, Sodexo, Grupa Onet, Telewizja Polska z patronatem kanału TVP Sport oraz studio Shot Art. Wszystkie podmioty zaangażowały się w akcję pro bono.
www.dobraaukcja.pl

07 maj 2018
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.