Konferencja Microsoftu w Vienna House Andel’s Lodz
W październiku 2017 r. w Łodzi odbyła się jedna z najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce. Microsoft Partner Strategy Conference to wydarzenie, które wyznacza trendy, również eventowe. Prezentujemy szczegóły organizacji tego wydarzenia.
Microsoft Parnter Strategy Conference była po raz drugi organizowana w Vienna House Andel’s Lodz. Po raz szósty przygotowywała ją GRUPA MANTA, która ściśle współpracuje z 4-gwiazdkowym obiektem. Wzięło w niej udział około 550 uczestników, w tym 400 reprezentantów największych firm partnerskich Microsoft w Polsce. To wieloformatowe wydarzenie, które obejmowało właściwie cały hotel. Odbyło się w dniach 10-11.10.2017 i składało się z:
- sesji głównej w Sali Balowej
- 14 sesji tematycznych w centrum konferencyjnym
- 13 stoisk sponsorskich, rozsianych po lobby głównym i konferencyjnym hotelu
- sesji networkingowych i spotkań biznesowych (strefa spotkań w Oscar’s Bar)
- lunchów i kolacji w Restauracji Delight
- imprezy z koncertem zespołu T.LOVE w Sali Balowej
- noclegu (goście Microsoft zajmowali wszystkie pokoje hotelowe)
„To skomplikowany, wielowątkowy projekt konferencyjny. Bardzo różniące się prezentacje, brak długich prób technicznych, ciągła rotacja źródeł obrazu i dźwięku, konferencje wielosesyjne i duża strefa expo. A w tym wszystkim ponad 500 wymagających uczestników z wyróżniających się firm IT. I wieczorna impreza z wyjątkowym, jednym z ostatnich koncertów T. LOVE.” – przyznaje Jacek Mech z GRUPY MANTA, event manager projektu. Hubert Terela, Convention Sales Manager Vienna House Andel’s Lodz dodaje: „Było to wielkie wyzwanie, ale dzięki dobrej i szybkiej komunikacji na linii klient – agencja – hotel oraz kompleksowości podejścia zarówno po naszej stronie, jak i GRUPY MANTA udało nam się zorganizować naprawdę profesjonalne wydarzenie. Stworzyliśmy doskonałe warunki do dzielenia sie wiedzą podczas prezentacji, wymiany doświadczeń w czasie networkingu, doznań kulinarnych podczas posiłków oraz zabawy w czasie wieczornej imprezy i koncertu.”
Dział konferencji hotelu oraz agencja zadbały o każdy detal, w tym przestrzenie otwarte. Tam bowiem tętni życie konferencji, która jest opowieścią, która wciąga uczestników i pozostaje na długo w ich pamięci. Organizatorzy zadbali o stronę wizualną, tak aby goście nie zgubili się w gąszczu wydarzeń i przestrzeni hotelowej. Wspierały ich w tym dobrze zaprojektowana recepcja w lobby głównym, specjalne monitory interaktywne oraz odpowiedni branding - oparty o wiele rodzajów nośników: ministandów, podświetlonych pylonów, standów multimedialnych, brył brandingowych, naklejek, tablic multimedialnych, flag. „Skuteczna komunikacja i wsparcie marki w przestrzeniach otwartych to jedna ze specjalizacji agencji.” – podkreśla Jacek Mech z GRUPY MANTA. Stoiska partnerów na „expo” były wszystkie zbudowane przez agencję i pokazały, że systemowe, niedrogie rozwiązania mogą być trendy.
Krzysztof Jaskuła, Assistant Convention Sales Manager Andel’s Lodz: „To już kolejna nasza współpraca z GRUPĄ MANTA. Lata doświadczeń po obydwu stronach sprawiły, że pomimo ogromu równoczesnych spotkań oraz wolumenu wydarzenia wszystko przebiegło zgodnie z planem.”
Wyzwaniem była aranżacja Sali Balowej, gdzie w ciągu dnia odbywała się sesja główna, a wieczorem zamieniła się w salę koncertową. Wieczorna scenografia otrzymała nowoczesne meble klubowe i lounge, dodatkowe bary i nowe oświetlenie z elementami LED, które całkowicie odmieniły przestrzeń. Nietypowe ekrany oraz doskonałe zaplecze techniczne i logistyczne hotelu Andel’s Lodz wzmocniły obecność gwiazd i sprawiły, że koncert był prawdziwym wydarzeniem. Podobnie jak cała konferencja.
Krótkie podsumowanie konferencji można obejrzeć na kanale YouTube Microsoftu. Więcej zdjęć na profilu Facebook GRUPY MANTA: Konferencja, expo i branding, wieczór
ARTYKUŁ PROMOCYJNY