Brave po raz kolejny dla Warty

Agencja Brave odpowiadała za kreację i produkcję dorocznego Kongresu Agentów Warty, pod hasłem „Nowy Wymiar Możliwości”. Było to kolejne wydarzenie, jakie Brave zrealizowała dla tego klienta, a pozyskała je w wyniku wygranego konkursu ofert.

Kongres Agentów Warty odbył się w hotelu Narvil Conference & spa. Założeniem wydarzenia, będącym jednocześnie rozwinięciem hasła eventu było wprowadzenie uczestników w najnowsze światowe trendy. Temu miały służyć m.in. zastosowane rozwiązania technologiczne i multimedialne. Motyw ten był także spoiwem programu merytorycznego.
Dr Aleksandra Przegalińska, w czasie swojego wystąpienia, zgłębiła aspekty dotyczące wykorzystania sztucznej inteligencji, big data i uczenia maszynowego w kontekście przyszłych trendów w branży ubezpieczeniowej. Piotr Konieczny z niebezpiecznik.pl w dwugodzinnym wystąpieniu przedstawił temat bezpieczeństwa w sieci. W czasie całego spotkania uczestnikom towarzyszyły multimedia podkreślające motyw przewodni imprezy: sugestywny tunel świetlny stanowiący łącznik z „nowym wymiarem możliwości” - salą konferencyjną, panoramiczny ekran diodowy (90 mkw.), przeobrażający się podczas części wieczornej w dwa niezależne, geometryczne ekrany, multimedialne show odkrywające w kulminacyjnym punkcie trzeci ekran, znajdujący się w głębi sceny. A wszystko to podkreślone animacjami wydobywającymi efekt głębi poprzez nawiązania do sztuki pop art.

– Kongres Warty to ogromne przedsięwzięcie, które wymaga od nas ciekawych pomysłów kreatywnych, ale przede wszystkim realizacji na najwyższym poziomie. Użycie tak dużej ilości multimediów to ogromne wyznanie produkcyjne – mówi Michał Atlas, dyrektor zarządzający w agencji Brave. – Warta to wymagający klient, dlatego tym bardziej jesteśmy dumni, że drugi raz z rzędu przygotowaliśmy ich najważniejszą imprezę – dodaje Atlas.

Renata Taberska, marketing manager w Departamencie Marketingu i PR TUiR Warta tak podsumowuje wydarzenie: – Kongres Najlepszych Agentów to jedno z najważniejszych spotkań, które organizujemy corocznie dla tej grupy partnerów biznesowych. Cieszy nas, fakt, że tegoroczna edycja znowu przerosła oczekiwania uczestników. Miło było słyszeć opinie po Kongresie, że Warta wyznacza trendy w branży ubezpieczeń pod kątem organizacji tego typu spotkań.
Brave Agency odpowiadała w całości za kreację i produkcję Kongresu, a zlecenie zdobyła, podobnie jak w ubiegłym roku, dzięki wygranemu konkursowi ofert.
Kongres odbył się 7 maja br.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl