Brave po raz kolejny dla Warty
Agencja Brave odpowiadała za kreację i produkcję dorocznego Kongresu Agentów Warty, pod hasłem „Nowy Wymiar Możliwości”. Było to kolejne wydarzenie, jakie Brave zrealizowała dla tego klienta, a pozyskała je w wyniku wygranego konkursu ofert.
Kongres Agentów Warty odbył się w hotelu Narvil Conference & spa. Założeniem wydarzenia, będącym jednocześnie rozwinięciem hasła eventu było wprowadzenie uczestników w najnowsze światowe trendy. Temu miały służyć m.in. zastosowane rozwiązania technologiczne i multimedialne. Motyw ten był także spoiwem programu merytorycznego.
Dr Aleksandra Przegalińska, w czasie swojego wystąpienia, zgłębiła aspekty dotyczące wykorzystania sztucznej inteligencji, big data i uczenia maszynowego w kontekście przyszłych trendów w branży ubezpieczeniowej. Piotr Konieczny z niebezpiecznik.pl w dwugodzinnym wystąpieniu przedstawił temat bezpieczeństwa w sieci. W czasie całego spotkania uczestnikom towarzyszyły multimedia podkreślające motyw przewodni imprezy: sugestywny tunel świetlny stanowiący łącznik z „nowym wymiarem możliwości” - salą konferencyjną, panoramiczny ekran diodowy (90 mkw.), przeobrażający się podczas części wieczornej w dwa niezależne, geometryczne ekrany, multimedialne show odkrywające w kulminacyjnym punkcie trzeci ekran, znajdujący się w głębi sceny. A wszystko to podkreślone animacjami wydobywającymi efekt głębi poprzez nawiązania do sztuki pop art.
– Kongres Warty to ogromne przedsięwzięcie, które wymaga od nas ciekawych pomysłów kreatywnych, ale przede wszystkim realizacji na najwyższym poziomie. Użycie tak dużej ilości multimediów to ogromne wyznanie produkcyjne – mówi Michał Atlas, dyrektor zarządzający w agencji Brave. – Warta to wymagający klient, dlatego tym bardziej jesteśmy dumni, że drugi raz z rzędu przygotowaliśmy ich najważniejszą imprezę – dodaje Atlas.
Renata Taberska, marketing manager w Departamencie Marketingu i PR TUiR Warta tak podsumowuje wydarzenie: – Kongres Najlepszych Agentów to jedno z najważniejszych spotkań, które organizujemy corocznie dla tej grupy partnerów biznesowych. Cieszy nas, fakt, że tegoroczna edycja znowu przerosła oczekiwania uczestników. Miło było słyszeć opinie po Kongresie, że Warta wyznacza trendy w branży ubezpieczeń pod kątem organizacji tego typu spotkań.
Brave Agency odpowiadała w całości za kreację i produkcję Kongresu, a zlecenie zdobyła, podobnie jak w ubiegłym roku, dzięki wygranemu konkursowi ofert.
Kongres odbył się 7 maja br.