Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Realizacje

5 Żywiołów dla CD Projekt Red

Agencja eventowa 5 Żywiołów odpowiadała za oprawę ostatniego turnieju Gwinta, najnowszej gry polskiego studia CD Projekt Red. Wydarzenie odbyło się w Kopalni Soli Wieliczka. Agencja wprowadziła zawodników i widzów transmisji na Twitchu w klimat książek i gier o Wiedźminie – miejsce turnieju przemieniło się w krasnoludzką kopalnię, wśród graczy przechadzały się fantastyczne postaci, a w przerwach między meczami kibice online mogli obejrzeć filmy krótkometrażowe.
   
Miejsce ostatniego turnieju z serii Challenger w Gwinta zostało przemienione w krasnoludzką kopalnię, bo to właśnie pierścień krasnoludów był główną nagrodą dla zwycięzcy. Ponadto zawodnicy z całego świata walczyli o 100 tys. dolarów. Pomiędzy kolejnymi starciami widzowie transmisji w serwisie Twitch (przy najwyższej oglądalności ponad 40 tys. osób jednocześnie) mogli oglądać krótki film opowiadający o perypetiach drużyny podróżującej do kopalni ze wspomnianym pierścieniem, który ostatecznie otrzymał Damian „Tailbot” Kaźmierczak, zwycięzca finałowego starcia. Całość przedstawiona była jako opowieść obecnego w kopalni barda, który na żywo grał i śpiewał jej kolejne rozdziały. Pod koniec pierwszego dnia turnieju to sami widzowie, poprzez głosowanie na Twitterze, zdecydowali jak rozwinie się historia. Konsekwencje wyboru widzowie poznali w dniu finału turnieju.
Dodatkowo obecni na miejscu aktorzy przebrani za postaci z uniwersum Wiedźmina wchodzili w interakcję z obsługą i uczestnikami turnieju, budując tło i klimat całego wydarzenia. W przestrzeni turnieju pojawiło się więc wiele typowych dla świata Wiedźmina motywów, jak przetrzymywanie temerskiego jeńca przez elfich partyzantów, prezentację krasnoludzkiej broni, nieudane miłosne podchody do pięknych elfek. Wszystko to powodowało, że sam turniej wyglądał zupełnie inaczej niż cokolwiek, do czego przyzwyczajeni byli użytkownicy serwisu Twitch.
Za oprawę wydarzenia odpowiedzialna była agencja eventowa 5 Żywiołów, która już wcześniej nawiązała współpracę z CD Projekt Red przy The Witcher School – grze typu LARP, będącej symulacją wiedźmińskiej szkoły. Wydarzenia z serii The Witcher School już od trzech lat odbywają się w polskich zamkach. Od tamtej pory wzięły w nich udział setki gości z ponad 30 krajów.
Turniej odbył się w dniach 28 - 29 kwietnia.

06 czer 2018
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.