eXPRESJA dla Moët Hennessy Polska

Agencja eXPRESJA odpowiadała za koordynację Moët Press Day – spotkania dla dziennikarzy i przyjaciół Moët & Chandon, oraz Moët Grand Day w warszawskiej restauracji Na Lato. Organizatorem wydarzeń była firma Moët Hennessy Polska we współpracy z Na Lato.

Podczas Moët Press Day w ogrodzie restauracji Na Lato (8 czerwca) zaproszeni goście mieli okazję spróbować różowego szampana Ice Impérial Rosé. Następnego dnia, w sobotę, 9 czerwca, po raz pierwszy w Polsce marka świętowała Moët Grand Day. Event wywodzi się z Moët Party Day, które zadebiutowało w 2016 roku. Kontynuując tradycję szampańskiego toastu, w tym roku celebracja była jeszcze bardziej spektakularna - w serii eventów w ponad 80 krajach na świecie udział wzięło ponad milion gości. W restauracji Na Lato miłośnicy Moëta wznosili szampański toast, delektując się gamą różnorodnych szampanów Moët & Chandon. Z tej okazji agencja eXPRESJA, odpowiadająca także za aranżację scenograficzną, zmieniła charakter ogrodu, wprowadzając złote elementy. Wyselekcjonowane utwory muzyki francuskiej przygotowała specjalnie na ten wieczór Rassa, a wieczór animowali złoci mimowie i iluzjonista. O zmierzchu wszyscy zgromadzeni goście wznieśli wspólny toast.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl