eXPRESJA dla Moët Hennessy Polska
Agencja eXPRESJA odpowiadała za koordynację Moët Press Day – spotkania dla dziennikarzy i przyjaciół Moët & Chandon, oraz Moët Grand Day w warszawskiej restauracji Na Lato. Organizatorem wydarzeń była firma Moët Hennessy Polska we współpracy z Na Lato.
Podczas Moët Press Day w ogrodzie restauracji Na Lato (8 czerwca) zaproszeni goście mieli okazję spróbować różowego szampana Ice Impérial Rosé. Następnego dnia, w sobotę, 9 czerwca, po raz pierwszy w Polsce marka świętowała Moët Grand Day. Event wywodzi się z Moët Party Day, które zadebiutowało w 2016 roku. Kontynuując tradycję szampańskiego toastu, w tym roku celebracja była jeszcze bardziej spektakularna - w serii eventów w ponad 80 krajach na świecie udział wzięło ponad milion gości. W restauracji Na Lato miłośnicy Moëta wznosili szampański toast, delektując się gamą różnorodnych szampanów Moët & Chandon. Z tej okazji agencja eXPRESJA, odpowiadająca także za aranżację scenograficzną, zmieniła charakter ogrodu, wprowadzając złote elementy. Wyselekcjonowane utwory muzyki francuskiej przygotowała specjalnie na ten wieczór Rassa, a wieczór animowali złoci mimowie i iluzjonista. O zmierzchu wszyscy zgromadzeni goście wznieśli wspólny toast.