Kampania Ketchupu Włocławek z agencjami Plej i Melting Pot
Kampania teaserowa Ketchupu Włocławek (Grupa Maspex) pod hasłem „Włocławki. Usiądziesz z wrażenia” zapowiadała wydarzenie przygotowane przez markę dla mieszkańców Włocławka i Kujaw. Za całość koncepcji i realizację odpowiadała agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot.
Grupa Maspex przygotowała przestrzeń grillową na bulwarach wiślanych we Włocławku, w której skład wchodzą designerskie ławki z wbudowanymi grillami. Mieszkańcy i miasto zyskają nową, wakacyjną przestrzeń i miejsce spotkań sprzyjające aktywności na świeżym powietrzu.
W ramach eventu otwarcia, w sobotę, 16 czerwca w programie znalazły się atrakcje dla całych rodzin, konkursy z nagrodami i wspólne grillowanie. Warsztaty kulinarne poprowadził bloger i kucharz Piotr Ogiński, a o fotografii kulinarnej, czyli o tym, jak pochwalić się znajomym swoimi potrawami, opowiadała instagramerka Anna Głowacka z kanału CześćAnna. Atrakcją wieczoru był koncert zespołu Afromental.
Działania w ramach akcji to podziękowanie od marki Włocławek dla jej wiernych konsumentów z rejonu, z którego pochodzi. Projekt jest wspierany kampanią lokalną w radiu i internecie, środkach komunikacji oraz przestrzeni miejskiej. Patronat nad akcją objął Prezydent Miasta Włocławka.
Za całość koncepcji i realizację odpowiada agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot.
– Kampania Ketchupu Włocławek dla włocławian i mieszkańców Kujaw to bardzo interesujący przykład działań 360, w których marka integruje narzędzia digitalowe, socialowe, ATL, BTL, angażuje influencerów, a wszystko to ma bardzo CSR-owy charakter. Takiego podejścia do CSR i zakrojonych na tak szeroką skalę działań marek na rzecz społeczności lokalnej jest w Polsce wciąż niewiele, tym bardziej satysfakcjonująca jest dla nas praca z klientem myślącym tak odpowiedzialnie i nowocześnie – przekonuje Aneta Jalowska, client service director, zajmująca się kampanią po stronie Plej.