Estancia Group dla marki Oral-B P&G
Laboratorium Oral-B wprowadziło na rynek nową pastę do zębów Oral-B. Za organizację eventu prezentującego nowy produkt w portfolio P&G odpowiadała agencja Estancia Group Pozytywnie i Kreatywnie.
Wydarzenia odbyło się Ms Mermaid Conference Center at The Tides w Warszawie, trwało dwa dni, 15-16 czerwca. Pierwszego dnia event skierowany był do przedstawicieli prasy branżowej, drugi do przedstawicieli Gabinetów Partnerskich Oral-B, instytucji naukowych oraz pracowników P&G. W sumie w evencie wzięło udział ponad 500 gości.
Prezentacja odbyła się w zaaranżowanej na laboratorium pustej przestrzeni Ms Mermaid. Została zbudowana scena, a na bocznych ekranach diodowych w kształcie opakowania pasty do zębów pokazywały się animacje nowych past. Show laboratoryjne w niskim dymie poprowadził prezenter pogody Bartek Jędrzejak. Na czwartym piętrze odbył się lunch, a w ramach deseru zaserwowano m.in. babeczki w kształcie pasty.
Po części oficjalnej odbyło się garden party w ogródku centrum tuż przy Bulwarach Wiślanych z widokiem na Stadion Narodowy. Catering zaserwowało Deli, gitarzysta Paweł Bińkiewicz i saksofonista grali przy akompaniamencie setów DJ-skich.
Goście mieli możliwość popływać luksusowymi statkami, zwiedzić Warszawę z Double Decer Bus, skręcić pyszny koktajl w Bike Barze, zjeść lody molekularne. W programie znalazła się zabawa w FotoMirror i eko gry. Goście mogli wziąć udział w konkursie, za pośrednictwem przygotowanej na wydarzenie aplikacji.
Agencji Estancia Group Pozytywnie i Kreatywnie odpowiadała za kreację, reżyserię i kompleksową organizację eventu. Do jej zadań należały m.in. aranżacja pustej, betonowej przestrzeni, przygotowanie strefy food, konferencji i chilloutu, welcome recepcji. Agencja odpowiadała za wizję, światło, dźwięk, animacje, realizację multimediów, efekty i atrakcje specjalne, scenografię, scenę, atrakcje towarzyszące, gadżety, hostessy, dokumentacja foto i wideo.