III Zlot Mitsubishi z New Event Story
Agencja New Event Story po raz trzeci na zlecenie Mitsubishi odpowiadała za organizację zlotu fanów marki, który w tym roku odbył się w Łomnicy k. Karpacza. Uczestnicy mieli do wyboru jedną z trzech tras o różnym stopniu trudności.
Każda trasa odpowiadała konkretnym modelom samochodów. Dla modeli typu ASX, Outlander i nowy Eclipse Cross – turystyczna, przebiegająca po drogach asfaltowych, w ramach której można było zwiedzać atrakcje turystyczne Karkonoszy. Trasa turystyczno-terenowa przeznaczona była dla kierowców SUV-ów a trasa terenowa – jedynie dla samochodów dostosowanych do jazdy off-roadowej.
Baza wypadowa Zlotu znajdowała się w Osadzie Śnieżka, gdzie uczestnicy mogli odebrać pakiety startowe, odbyć odprawy zlotowe, nauczyć się czytania road booków, a następnego dnia wyjechać w swoją trasę. W trakcie podróży uczestnicy mogli spotkać ambasadorkę Mitsubishi Motors, aktorkę Annę Cieślak, która gorąco kibicowała wszystkim zlotowiczom. Punktami turystycznymi na trasie były m.in. zabytkowa Sztolnia, Dom Kata czy Fabryka Szkła. Podczas wieczornej kolacji wyłoniono zwycięzców poszczególnych tras. Nagrody wręczył prezes Mitsubishi, Yasuyuki Oyama. – Tegoroczny zlot miał oddawać ducha nowej strategii komunikacji marki Mitsubishi „Drive to explore”, który odwołuje się między innymi do ambicji odkrywania świata. Dlatego postanowiliśmy w trakcie eventu zaprezentować ducha odkrywcy, którego można było znaleźć zarówno na trasach, jak i w „Osadzie Podróżnika” – malowniczo położonej polanie piknikowej dla wszystkich zlotowiczów oraz w specjalnie przygotowanych punktach, gdzie uczestnicy zdobywali umiejętności survivalowe – podkreśla Nina Żukowska, dyrektor zarządzająca, New Event Story.