Eventy w kampanii „Monte Team Snack”
Boot Camp – kolejny etap gamingowej kampanii „Monte Team Snack” (Zott Polska) odbył się w hotelu Narvil, w Serocku. Za koncepcję i realizację projektu odpowiada GoldenSubmarine, wspólnie z GetHero.
W pierwszym etapie konkursu „Monte Team Snack”, w maju i czerwcu, w czterech lokalizacjach: centrach handlowych w Warszawie (Złote Tarasy), Wroclawiu (Aleja Bielany), Sopocie (Galeria Sopot Centrum) i Tychach (Galeria Femini Park) odbyły się eliminacje – każdej z nich liderował znany gamer (Jcob, Vibe, Kamyk i Lachu). Z kolei podczas Boot Campu w hotelu Narvil (3 – 5 sierpnia) walczono o miejsce w finałowej rozgrywce. Kapitanowie mieli jedynie po trzy miejsca do zapełnienia w swoich zespołach. Końcowe rozstrzygnięcie nastąpi w Krakowie, 1 września podczas MeetUp-u, w Tauron Arenie.
Idea kampanii oparta jest na rywalizacji w grę na konsolach Play Station oraz połączeniu dwóch światów: realnego, w którym odbywają się kolejne etapy eliminacji i finał, z wirtualnym – w którym przebiega rejestracja oraz bezpośrednia walka o miejsce w drużynie i finałowe laury. Nagrody przewidziane dla finalistów to szereg gamerskich gadżetów.
Agencja GoldenSubmarine odpowiada za koncept strategiczny i linię kreatywną kampanii, stworzenie strony konkursu, jego promocję, Bootcamp oraz nadzór nad całością.
Organizowaniem eventów w centrach handlowych zajmuje się agencja GetHero, która wspierała GoldenSubmarine w wypracowaniu konceptu rywalizacji offline’owej i finałowego wydarzenia. Dokonała także wyboru gamerów. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
Monte Snack, produkt z portfolio Zott firmującej cały projekt, to baton będący połączeniem ciemnego, delikatnego biszkoptu z mlecznym i czekoladowo-orzechowym kremem.