Jazdy testowe Volvo V60 z Ministry Of Creativity

Agencja Ministry Of Creativity było odpowiedzialne za stworzenie koncepcji oraz realizację wydarzenia Volvo Car Poland dla dziennikarzy motoryzacyjnych, testującego nowe Volvo V60.
 
Jazdy testowe zostały podzielone na trzy dni (9 – 11 lipca), aby każdy z dziennikarzy mógł maksymalnie wykorzystać czas poświęcony testom. Dzień z marką Volvo każdego dziennikarza zaczynał się w Volvo Car Warszawa, nowym concept store łączącym w sobie salon samochodowy Volvo, szwedzką kawiarnię i strefę VR w sercu stolicy. Po prezentacji nowego modelu V60, rozpoczynały się jazdy testowe, których celem było lotnisko w Konstancinie. Tam na dziennikarzy czekał lunch oraz loty w formacjach samolotów AT3, znanych z pokazów lotniczych. Finałem była uroczysta kameralna kolacja w salonie Volvo przy ul. Marszałkowskiej 89.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl