Premiera serialu „Rojst” z EMLAB-em

Event promujący „Rojst”, produkcję Showmaxu przeniósł zaproszonych gości w realia lat 80., podkreślając mroczny i tajemniczy klimat serialu. Za kompleksową realizację eventu na zlecenia Showmaxu odpowiadała agencja EMLAB (Grupa S/F).

Prace koncepcyjne nad premierą serialu rozpoczęły się już wiosną. Zasadnicze wyzwanie postawione przed agencją przez Showmax polegało na stworzeniu niestandardowego wydarzenia, które wiernie odda klimat serialu i przeniesienie zaproszonych gości w realia lat 80. Ekipa pracująca nad realizacją premiery rozpoczęła działania w połowie czerwca. Ostatecznie (brano pod uwagę inne lokalizacje) event odbył się 14 sierpnia, w Pałacu Kultury i Nauki, w Sali Warszawskiej. Wybór miejsca, jak podkreśla organizator wydarzenia, był nieprzypadkowy i zdecydowanie miał wprost nawiązywać do czasów minionej epoki. Wśród zaproszonych gości znaleźli się przede wszystkim dziennikarze piszący o kulturze oraz osoby związane z produkcją. W imprezie uczestniczyło około 80 osób. Wydarzenie poprowadziła dziennikarka kulturalna Katarzyna Janowska.
Scenografię eventu oparto na bezpośrednich odwołaniach do key visual serialu oraz na popkulturowych ikonach z czasów PRL. W oknach sali głównej znalazły się wielkoformatowe grafiki z motywami z „Rojsta”, dzięki czemu zaproszeni goście mogli mieć wrażenie, że oto znajdują się w mrocznym, tajemniczym lesie, a nie w centrum Warszawy. Aby w najdrobniejszych szczegółach oddać realia produkcji i klimat lat 80. wykorzystano szereg rekwizytów z planu zdjęciowego „Rojst” oraz dodatkowo wypożyczone akcesoria. Bufet z przekąskami oznaczono kultowym neonem „Społem”, a z napojami - „Bar mleczny”. Catering i sposób jego serwowania również nawiązywały do PRL. Na stolikach z ceratami i wśród goździków goście mogli delektować się przekąskami i deserami rodem z minionej epoki.
 
Scenariusz wydarzenia został podzielony na część oficjalną oraz serię wywiadów z twórcami serialu m.in. z Andrzejem Sewerynem, Dawidem Ogrodnikiem, Zofią Wichłacz, Moniką Brodką i reżyserem Janem Holoubkiem. W oczekiwaniu na rozmowę, dziennikarze mogli spędzić czas w sali gier, gdzie czekały na nich m.in. kultowy komputer Atari, flippery i autentyczne maszyny do gier video. Same wywiady odbywały się w salach, z których każda również nawiązywała wystrojem i klimatem do serialu i jego czasów. W jednym z pomieszczeń odwzorowano serialową salę spotkań Związku Socjalistycznej Młodzieży Polskiej, w innej redakcję Kuriera Wieczornego.
 
EMLAB, jako podmiot odpowiedzialny za kompleksową realizację wydarzenia podkreśla, że zasadniczym wyzwaniem i jednocześnie wartością w realizacji tego typu wydarzeń jest spójność proponowanych rozwiązań. Zdaniem agencji o sukcesie wydarzenia przesądza staranne planowanie i wdrożenie kreacji w każdym, najmniejszym nawet szczególe. Wybór lokalizacji, towarzyszących atrakcji, scenografii, cateringu, a nawet drobne elementy scenografii muszą być zgodne z ogólnym konceptem przebiegu eventu.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl