Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stodoła Czereśniowy Sad

Grażyna (mazowieckie)

L’avanti Restaurant & Cocktail Bar

Warszawa (mazowieckie)

Hotel Lavender Kraków

Kraków (małopolskie)

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Pałac w Zaborówku

Zaborówek (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

EventoweMeble.pl

Warszawa (mazowieckie)

Winnica Dwórzno - degustacje

Dwórzno (mazowieckie)
A A
Realizacje

Finał Projektu Tymczasem na deskach Słowackiego z agencją Live

Na deskach krakowskiego teatru im. Juliusza Słowackiego spotkali się czołowi przedstawiciele polskiego rapu w wielkim finale Projektu Tymczasem sponsorowanego przez markę EB (Grupa Żywiec). Za produkcję wydarzenia odpowiadała agencja Live.

Całość została podzielona na cztery akty nawiązujące do numerów zinterpretowanych wcześniej w ramach Projektu Tymczasem przez Sokoła, Pezeta, Żabsona i Sitka – wszystko w formie multimedialnego widowiska wykorzystującego atuty teatralnego anturażu. Nad koncepcją widowiska czuwał Steez z duetu PRO8L3M.

Motywem przewodnim spektaklu była idea Tymczasem, czyli okres między młodością, a dojrzałością, niezbędny w życiu każdego człowieka – czas eksperymentów, szukania inspiracji, dzielenia się doświadczeniami i cieszenia chwilą. Aby udowodnić, że koncept ten jest ponadczasowy, a pewne napięcia wciąż towarzyszą młodym ludziom, na krakowskiej scenie zderzono ze sobą weteranów rapu z młodymi i bardzo utalentowanymi przedstawicielami nowej szkoły. W Krakowie pojawili się więc Sokół, Pezet, Żabson, Sitek oraz Białas, Hades, Małpa, Otsochodzi, PlanBe, Rasmentalism, Sarius, Tede, i Włodi, którym wtórowała legenda rodzimego hip-hopu – DJ Falcoln.

Projekt Tymczasem to dwa spektakle, jakich w zabytkowym teatrze im. Juliusza Słowackiego jeszcze nie było. Kiedy bogato zdobiona kurtyna uniosła się do góry, jako pierwszy wybrzmiał klasyk Molesty – „Wiedziałem, że tak będzie”. Podczas utworu wyświetlono zdjęcia publiczności z lat 90. z klubu Remont, co nawiązywało do legendarnych koncertów Molesty. Kiedy Włodi skończył rapować, rozległ się dźwięk syren policyjnych, a publiczność zobaczyła artystę… podczas policyjnego przesłuchania. Scena zakończyła się wykonaniem kawałka „Nienawidzę” w towarzystwie przedstawiciela młodego pokolenia – Otsochodzi. W tym momencie zmieniła się również oprawa spektaklu – za plecami twórców wyrosło blokowisko. Następnie, przy aplauzie zebranych gości na deskach teatru pojawił się Pezet, który wykonał utwór uznawany przez wielu za hymn pokolenia – „Ukryty w mieście krzyk”. Chwilę potem ten sam numer zreinterpretował Żabson, a pierwszy akt zakończył Hades i jego „Imperium”.

Druga część spektaklu rozpoczęła się od kolejnego utworu reinterpretowanego wcześniej w ramach Projektu Tymczasem. Tym razem na scenę wjechał Sitek, który zarapował swój wielki przebój – „Chcemy być wyżej”. Zaraz potem zza kulis wyłonił się Tede i porwał publiczność „Dyskretnym chłodem”. Po nim na deskach pojawił się PlanBe z utworem „Hollywood”. Kiedy skończył, oczom widzów ukazało się nagranie na żywo sprzed teatru. Białas z Lankiem szaleli przed budynkiem, wykonując „Jak Skepta”, a na koniec numeru wbiegli na salę ku aplauzie zebranych. Akt zakończył Sokół z „Chcemy być wyżej” w zupełnie nowej aranżacji.

Trzecią część widowiska otworzył Żabson z „Piromanem”. W czasie tego kawałka artyście na scenie towarzyszyli tancerze. Dopełnieniem całości był deszcz banknotów, który spadł na szalejącą publiczność na koniec utworu. Następnie Sairus porwał dzięki „NajsHajs”, a po nim Sokół w „Damy radę”. Po tym wykonaniu na scenę powrócił pionier rapu – Tede z utworami „Hot 16 challenge” i „Pażałsta”. Całość zakończyła się występem Pezeta, w utworze „Piroman”.

Ostatni akt rozpoczęło intro utworu „Mogę wszystko”, po którym ponownie pojawił się Włodi, tym razem wykonujący „W słońcu”. Później na deski teatru wkroczyli tancerze towarzyszący Otsochodzi w kawałku „Nowy kolor”. W ostatniej części widowiska na scenie zjawił się jeszcze Rasmentalism z numerem „Niebo” i Sitek w reinterpretacji utworu „Mogę wszystko”. W finale na tle scenografii rodem z blokowiska pojawili się wszyscy biorący udział w projekcie raperzy, a Sokół wykonał oryginalną wersję „Mogę wszystko”.

Artyści za swój występ zebrali owację na stojąco. Całość można było obejrzeć na żywo w internecie w serwisie Onet, na Facebooku EB oraz na kanale Tymczasem EB na YouTube.

Za działania eventowe w ramach projektu odpowiedzialna była agencja Live.
Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

07 paź 2018
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.