Plej po raz kolejny przygotowała strefę Play na PGA
Agencja Plej przygotowała strefę firmy Play na największych Targach Gier Komputerowych w Europie Środkowo-Wschodniej PGA, które odbyły się w Międzynarodowych Targach Poznańskich. Strefa Play została nagrodzona medalem Acanthus Aureus jako stoisko najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej.
Play już po raz trzeci był partnerem PGA i jak co roku w strefie operatora na fanów gamingu i esportu czekało wiele różnych atrakcji, nagród i gadżetów.
W strefie gamingu znalazły się profesjonalne stanowiska komputerowe oraz konsolowe, na których można było zagrać w najpopularniejsze gry, takie jak Fortnite, Counter Strike: Global Offensive, League of Legends i Forza. Rozgrywki prowadzone były w trybie 5 na 5, a także na specjalnym podnośniku w strefie Wyższy Level Gamingu - 1 na 1. Poza tym strefa Play była jedną ze stacji interaktywnej gry Fortnite.
Marki Play i Razer (partner strefy) przygotowały też sklep i showroom, w których można było przetestować i kupić różne modele słuchawek, myszek, podkładek, padów i klawiatur. Dzięki marce Razer można też było zagrać na gamingowym smartfonie – Razer Phone.
W Strefie Spotkań pojawiły się największe gwiazdy YouTube’a związane z Play – Izak, Rezi, Człowiek Warga, Blowek, Kaiko, JDabrowsky, Leh, Jcob, Disowskyy i MKRR. Na Insta Play prowadzone były transmisje na żywo dla tych, którzy nie mogli wybrać się na PGA osobiście.
Popularnością cieszyła się również Playowa ładowarnia oraz strefa chillout.
PGA odbyły się w dniach 12 - 14 października 2018 r.