Noc w Ikea – mobilne sypialnie z agencją VMLY&R
Z okazji przebudowy działu sypialnianego Ikea Poznań wraz z agencją VMLY&R Poland zorganizowała nietypowe wydarzenia. W Poznaniu i w Szczecinie na ulicach pojawiły się zaaranżowane mobilne sypialnie, w których można było odbyć 15-minutową drzemkę.
Duży kontener z sypialnią stanął pod poznańskim Starym Browarem. Tutaj także każdy mógł przetestować materace i łóżka Ikea oraz skorzystać z porad fizjoterapeuty.
Osoby, które zrobiły sobie zdjęcia w mobilnej sypialni lub w kontenerze i opublikowały je na Instagramie, z odpowiednim hasztagiem, dodając odpowiedź na pytanie „Dlaczego chcę spędzić noc w Ikea?”, wzięły udział w konkursie. Podwójne zaproszenie dla zwycięzców umożliwiało spędzenie nocy w poznańskim sklepie, w celu przetestowania wszystkich modeli łóżek i materacy w odnowionym dziale sypialnianym. Zaproszenie obejmowało także kolację w restauracji i koncert Krzysztofa Zalewskiego.
Do udziału w konkursie zapraszali także influencerzy: Paulina z DaisyLine.pl, Agata Bielecka, Ola Morella, Zuza Kołodziejczyk, Kasia Pilch oraz Aga Kowalewska.
VMLY&R Poland odpowiadała za koncept kreatywny, współtworzony z zespołem marketingu Ikea Poznań, hasło i key visual kampanii oraz przygotowanie wszystkich materiałów promocyjnych: OOH, display, ulotki.
Agencja przeprowadziła również konkurs oraz odpowiadała za organizację i koordynację współpracy z artystą, Krzysztofem Zalewskim. Działaniom towarzyszyła kampania mediowa obejmująca swoim zasięgiem OOH, digital oraz social media.