Grzegorz Kieniksman: Nowe szaty… Kopciuszka

Zdaniem rebelianta czyli Grzegorz Kieniksman o branży bez patosu, a czasem nie całkiem serio
Na zdjęciu: Zdaniem rebelianta czyli Grzegorz Kieniksman o branży bez patosu, a czasem nie całkiem serio

„Czym są nasze nowe szaty? Nadążaniem za pojawiającymi się trendami. Nowymi osobami, które wnoszą nieznane wcześniej możliwości i pomysły…” Grzegorz Kieniksman z cyklu „Zdaniem rebelianta…”.

Chyba wszyscy mamy zbliżone przeświadczenie, że Kopciuszek była fajną babką i naprawdę świetną przyszłą królową. Pełna wdzięku, a przy tym skromna, bezpretensjonalna, niebanalna, bystra i pełna optymizmu. Nie użalała się nad sobą i przyjmowała każdą robotę, jaką jej wrzucano. Dawała radę zrealizować wszystkie zlecenia, nawet te absurdalne i na pierwszy rzut oka niemożliwe. Była uroczym przeciwieństwem swych gnuśnych przyszywanych sióstr i większości nafochowanych i pustawych panienek w jej wieku. Jestem przekonany, że potem mieli z królewiczem świetny związek, trwający lata i bez rozwodu, bo to była kobieta, która potrafiła zaaranżować i poprowadzić udane małżeństwo oraz szczęśliwą rodzinę.

Ale, szukający żony, królewicz nie poznałby niewątpliwych atutów Kopciuszka, gdyby dziewczyna nie wyskoczyła ze swoich domowych wytartych ciuszków i nie założyła pięknej kreacji. To jej nowa aparycja sprawiła, że została dostrzeżona i stała się obiektem zaciekawienia. Że przyszły mąż zapragnął zatańczyć z nią, porozmawiać i dowiedzieć się, jaką jest osobą. Bez sukni, pantofelków i fryzury nic by się nie zaczęło i do niczego by nie doszło.

Przekładając tę historyjkę na nasze branżowe realia, mogę z całym przekonaniem stwierdzić, że każda agencja musi czasem włożyć nowe szaty, by nabrać atrakcyjności na rynku. Zmiany są największą siłą. Nawet najlepszy zespół w stanie stagnacji przestaje być dostrzegany i na topie.
Czym są nasze nowe szaty? Nadążaniem za pojawiającymi się trendami. Otwarciem na nowe inspiracje. Nowymi osobami, które wnoszą nieznane wcześniej możliwości i pomysły. Pozyskiwaniem nowych kwalifikacji. Aktualizowaniem brandingu i sposobu komunikacji, dopasowanego do szybko zmieniających się tendencji i nośników. Obecnością w nowych środowiskach, okolicznościach, miejscach, wydarzeniach. Nowymi zakresami usług, w które decydujemy się wchodzić. I wiele, wiele innych…
… a potem – zauważeni, docenieni, wybrani – będziemy żyć długo i szczęśliwie!
Życzę wszystkim powabnych szat w nowym 2020 roku.

Autor: Grzegorz Kieniksman, partner agencji Rebelia Media Group
Cykl felietonów: Zdaniem rebelianta
Grzegorz Kieniksman, partner agencji Rebelia Media Group, miksując słowa, style, ale i odważne podejście do świata, o rzeczywistości, o biznesie, o trendach, o life style’u, o komunikacji… o wszystkim tym, czego wspólnym mianownikiem jest event. Bez patosu i czasem nie całkiem serio…
Zdaniem rebelianta… Grzegorz Kieniksman – drugi poniedziałek miesiąca

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl