Magdalena Młynarczyk: Zawsze jestem „w temacie”

Magdalena Młynarczyk, city director of sales & marketing, Radisson Blu Kraków i Park Inn by Radisson Kraków
Na zdjęciu: Magdalena Młynarczyk, city director of sales & marketing, Radisson Blu Kraków i Park Inn by Radisson Kraków

Zawsze mam kontakt z ludźmi. Choć muszę trzymać się priorytetów, wiem, co dzieje się obok nich i w razie zagrożenia reaguję. Nie lubię, kiedy jakiś drobiazg mi „ucieka”. W cyklu Dzień z dyrektorem obiektu Magdalena Młynarczyk, city director of sales & marketing, Radisson Blu Kraków i Park Inn by Radisson Kraków.

Mój budzik dzwoni o 5.30... czasem o 6.00. Czasem budzę się zanim zadzwoni – gotowa na nowy dzień i nowe zajęcia. Często biegam rano. Tak rozpędzona mam więcej endorfin i pozytywnego nastawienia nawet w trudny dzień.

Energię każdego dnia czerpię z wnętrza! Nie lubię stać w miejscu i chęć odkrywania świata, poznawania ludzi, ciekawych rozmów, bycia w nowych miejscach codziennie daje mi inspirację do pracy i do realizacji kolejnych pomysłów. Ciekawość świata to moja prawdziwa natura.

Śniadanie… często nie jem lub jem późno. Zazwyczaj zaczynam śniadanie dopiero w biurze, najczęściej podczas porannego spotkania online o godzinie 10. Lubię słodycze, a w biurze celebrujemy urodziny, dlatego bardzo często śniadanie zastępuje mi ciastko urodzinowe.

Między domem a pracą mam niewiele czasu ale mieści się w nim ciekawe życie:-) Tutaj poznaję ludzi i miejsca. Ostatnio zabrałam się za szlifowanie hiszpańskiego i dwa raz w tygodniu uczestniczę w zajęciach w malowniczym Instytucie Cervantesa na ulicy Kanoniczej. Tegoroczne wyprawy do słonecznej Hiszpanii rozbudziły ponownie moją pasję do sztuki winiarskiej. Marzę o swoim małym bodega...

W drodze do pracy rozmawiam z córką, to nasze ulubione chwile i wtedy nawet poranne korki nie są takie straszne.

Pracę rozpoczynam o… planowo o 8.30, często wcześniej – zaraz, gdy się budzę.

Pracę rozpoczynam od filiżanki kawy z mlekiem

Planując dzień, zawsze zaczynam od… nie ma zawsze – każdy dzień przynosi niespodzianki. Stały punkt na start to konsultacje i dyskusje z zespołem – jeden na jeden lub w teamie – zależnie od indywidualnych grafików, sytuacji i dnia.

Mój grafik jest dosyć zapełniony i, jak wcześniej wspomniałam, jest pełen niespodzianek. Najbardziej stały dzień w moim tygodniu to poniedziałek:
Godzina 8.30 szybka runda po hotelu. Staram się pracować na przemian z jednego i drugiego hotelu ale zazwyczaj poniedziałki zaczynam od Radissona. Środek tygodnia zarezerwowany jest dla hotelu Park Inn. Oczywiście miejsce pracy jest często dopasowane do spotkań z klientami i zespołem.

  • 9:00-10:00: czas na „ogarnięcie” skrzynki mailowej wraz analizą wyników i raportów weekendowych
  • 10:00 – 10.45: spotkanie z kierownikami działów obydwu hoteli
  • 11:00 – 11:45: spotkanie z zespołem sprzedażowym i weryfikacja działań na cały tydzień wraz z omówieniem i podziałem nowych zapytań ofertowych
  • 12:00 –13:00: revenue meeting, podczas którego łączę się z naszym biurem w Moskwie i omawiamy rezultaty danego miesiąca wraz z analizą przewidywanych przychodów na kolejne miesiące do przodu.
  • 13:00 – 13:30: pora na szybki lunch. W hotelach funkcjonuje stołówka dla pracowników, gdzie kuchnia hotelowa, codziennie przygotowuje przepyszne, zróżnicowane posiłki.
  • 14:00 – 15:00: spotkanie online działów sprzedaży na Polskę / raz w miesiącu spotykamy się z kierownikami działów sprzedaży wszystkich naszych hoteli w Polsce w celu omówienia wspólnych działań sprzedażowych. Miedzy innymi podczas takiego spotkania zrodził się pomysł na konkurs fotograficzny „Odkryj Polskę” z siecią Radisson Hotel Group, gdzie przez cały okres wakacji, na portalach społecznościowych można było zamieszczać zdjęcia naszej pięknej Polski. Główna nagroda to 14 pobytów w każdym z 14 uczestniczących w konkursie hoteli.
  • 15:00 – 17:00: planowanie dalszych aktywności sprzedażowo-marketingowych miedzy innymi Oktoberfest – impreza, którą wzorem oryginału organizujemy w dwóch naszych obiektach w Krakowie pomiędzy 8 września a 3 października.

Co jeszcze...? Spotkania, spotkania i raz jeszcze spotkania. Jak już wcześniej wspomniałam lubię pracę z ludźmi, to oni motywują mnie do działania. Zespoły obydwu naszych hoteli w Krakowie tworzą wspaniali ludzie!

Na moim biurku jest porządek – w szerokim rozumieniu, ale zawsze wiem, co gdzie leży:)

Urządzenie, z którym się nie rozstaję… telefon. Dzwoni bardzo często albo sygnalizuje nową wiadomość mailową lub w messengerze. Zawsze mam kontakt z ludźmi. Zawsze jestem „w temacie”. Choć muszę trzymać się priorytetów, wiem, co dzieje się obok nich i w razie zagrożenia reaguję. Nie lubię kiedy jakiś drobiazg mi „ucieka”.

Mapa poruszania się po moim obiekcie byłaby raczej mapą poruszania się pomiędzy dwoma hotelami – trasą przemierzaną tam i z powrotem czasem kilka razy dziennie – samochodem, taksówką, rowerem, albo dla wytchnienia pieszo. Na terenie każdego obiektu mocno byłyby zaznaczone moje drogi na spotkania – z klientami, partnerami biznesowymi, zespołem, innymi działami.

Mój dzień w pracy podsumowuje liczbą zamkniętych tematów.

Lubię pracować z zapałem i z zaangażowaniem. Z ludźmi kreatywnymi, dynamicznymi, działającymi szybko i pewnie. Z ludźmi niewyszukującymi na siłę problemów. Z ludźmi z wyobraźnią i głową pełną pomysłów. Z kimś, kto mnie inspiruje, motywuje i dodaje skrzydeł w realizacji założeń, planów i pomysłów. Lubię pracować z... hotelu, ale doceniam czasem możliwość pracy z domu i możliwość koncentracji na zadaniach. Pracuję też z pociągu, z restauracji, z innego hotelu, z lotniska. Po prostu lubię pracować!  

Problemy rozwiązuję natychmiast i bezpośrednio. Ale staram się mieć pełny wgląd i zrozumieć ich różne aspekty. Nie dopuszczam, by sprawy toczyły się same.

Najważniejszy w zarządzaniu jest jasny podział zadań, współpraca i wielostronne rozumienie się w zespole.

Pracę kończę o różnych porach – kiedy mam świadomość domknięcia ważnych tematów i realizacji celów.

Po pracy czas wypełnia mi córka, spotkania, relaks, przyjaciele, wyjazdy, zwykłe codzienne sprawy... i jedzenie. Uwielbiam rozkoszować się nowymi smakami. Życie w Krakowie daje niesamowite możliwości odkrywania ciekawych miejsc kulinarnych. Cenię sobie dobry smak. Za to też kocham hotelarstwo – pozwala mi realizować swoje pasje.

Zanim pójdę spać piję kieliszek wina i myślę o ludziach i miejscach, które odwiedzę przy okazji kolejnych bliższych i dalekich podróży.

Magdalena Młynarczyk hotelarz z powołania i z wyboru. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Od ponad 16 lat jest związana z siecią Radisson Hotel Group. Uczestnicząc w otwarciu Radisson Blu Hotel Kraków, była pewna, że zwiąże się z tym miejscem na dłużej. To tutaj doskonaliła się zawodowo w działach operacyjnych i tutaj przeszła przez wszystkie szczeble kariery sprzedażowej. Kluczowym momentem na jej drodze zawodowej była zmiana struktury sieci w Krakowie, kiedy to objęła stanowisko city director of sales and marketing w dwóch obiektach – Radisson Blu Hotel Kraków i Park Inn by Radisson Kraków. Do swoich doświadczeń dodała uczestnictwo w konwersji hotelu Park Inn by Radisson w Katowicach, gdzie była odpowiedzialna za strategię oraz wprowadzenie struktur sprzedażowych Radisson Hotel Group.
Od kilku lat – jak podkreśla – z zaszczytem i honorem przewodniczy grupie hotelowej w ramach prężnie rozwijającej się inicjatywy Kraków Network.
Prywatnie spełnia się jako matka, surferka i podróżniczka. Nie znosi monotonii i nudy. Pełna humoru, optymizmu i kreatywnych pomysłów.

Radisson Blu Hotel Kraków
Pięciogwiazdkowy hotel dysponuje 196 pokojami, w tym klasy standard, premium i superior, apartamentami oraz pokojami dla osób z niepełnosprawnością. Znajduje się w samym sercu Krakowa – przy Plantach, pomiędzy Rynkiem Głównym, a Wawelem. Gościom oferuje też salon urody, centrum fitness i saunę. Posiada dwie restauracje oraz bar. Największa spośród ośmiu sal konferencyjnych może pomieścić 150 gości.

Park Inn by Radisson Kraków
Położony kilometr od Rynku Głównego i tuż obok Centrum Kongresowego ICE. Oferuje 152 pokoje – wśród nich pokoje standardowe, superior, apartamenty i pokoje rodzinne. W jego murach znajduje się restauracja oraz bar, a także centrum fitness. Zaplecze konferencyje to pięć sal, z których największa pozwala na organizację spotkań do 500 osób.

Obydwa obiekty należą do Radisson Hotel Group.
Zobacz Radisson Blu Hotel Kraków w Wyszukiwarce obiektów MeetingPlanner.pl >>>
Zobacz Park Inn by Radisson Kraków w Wyszukiwarce obiektów MeetingPlanner.pl >>>

W cyklu Dzień z dyrektorem obiektu... przedstawiamy osoby zarządzające obiektami – hotelami, centrami konferencyjnymi, halami wystawienniczymi, miejscami unikatowymi, w których organizowane są różnego rodzaju wydarzenia.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl