Skontaktuj się z nami
Rebelia Media Group
Osoba kontaktowaO Firmie
Rebelia Media Group – marketing doświadczeń, eventy, video i PR
Siedziba / Zasięg działania:
Warszawa; obsługuje klientów na terenie całego kraju
Specjalizacja:
Marketing doświadczeń (experiential),...
11. edycja Charytatywnych Kulinarnych Zawodów Dziennikarzy: smakowicie, muzycznie i z sercem
10 projektów na 10 lat pracy artystycznej W. Brewki
MAKi
Najważniejsze liczby
6 nagród
10 projektów
3 realizacje
-
-
-
Obszar działania
Rodzaje projektów (w portfolio)
Typ wykonawcy
Nagrody MP Power Awards® (6)
Główni klienci
- Fundacja BGK im. J. K. Steczkowskiego
- Wojciech Brewka
- Vienna House by Wyndham Andel’s Łódź
- Fundacja Dwie Głowy
- Santander Bank Polska
Grzegorz Kieniksman: Taras zamiast baneru – tak marki wygrywają festiwale
Festiwal to dziś jeden z najmocniejszych silników kultury offline i jeden z najbardziej angażujących kanałów w świecie event marketingu. W ciągu zaledwie jednego weekendu marka może zdobyć lojalność odbiorców i osiągnąć zasięgi, o jakich marzy każdy dział marketingu. Polska ma już za sobą największe…
Polska? A po co to komu?
Rozmowa z Grzegorzem Kieniksmanem, współorganizatorem polskiego pawilonu „Fiesta Polaca” na Międzynarodowym Festiwalu Kultur w Andaluzji. Międzynarodowy Festiwal Kultur – Feria de los Paises, to jedno z największych wydarzeń kulturalnych w Hiszpanii, przyciągające setki tysięcy…
Grzegorz Kieniksman: Tak, jestem boomerem. I nie wstydzę się tego
Zamiast dorocznych podsumowań i liczby zrealizowanych projektów, Grzegorz Kieniksman z Rebelia Media woli podsumować coś znacznie bardziej ulotnego – światopogląd. Realista i idealista w jednym. Producent, społecznik, człowiek napędzany wewnętrzną potrzebą działania. Zawsze wierny swoim…