Don’t Worry organizuje cykl eventów dla Teva Pharmaceuticals Polska i Procter & Gamble

W ramach spółki joint venture Teva Pharmaceuticals Polska i Procter & Gamble, wyłoniły w wyniku przetargu agencję Don’t Worry i powierzyły jej obsługę eventową związaną z wprowadzeniem na polski rynek nowej gamy produktów – marki Vicks. Współpraca została zaplanowana na okres dwóch lat i obejmuje organizację cyklu eventów wspierających kampanię promocyjną prowadzoną pod hasłem „Nie trać czasu na przeziębienie”. Jak zapowiadają organizatorzy kampanii, wprowadzenie produktów marki Vicks jest jak dotąd największym launchem na rynku leków OTC w Polsce.


Wygrany przez agencję Don’t Worry przetarg zorganizowany w ramach spółki Joint Venture przez Teva Pharmaceuticals Polska we współpracy z Procter & Gamble dotyczy eventowej obsługi launchu marki Vicks, leków OTC w kategorii cough & cold (dostępnych bez recepty). Marka jest dostępna w 71 krajach. Zadaniem zespołu Don’t Worry jest opracowanie strategii działań eventowych oraz przygotowanie i obsługa konferencji launchujących produkt na trzech płaszczyznach: klienci (farmaceuci, hurtownicy), pracownicy firmy (przedstawiciele medyczni), pośrednio pacjenci (media).
Zaplanowane na dwa lata działania rozpoczęły się konferencją wewnętrzną dla pracowników biura Teva, która odbyła się 5 czerwca w Studio TrzyA w Warszawie i zapoczątkowała szereg eventów, takich jak spotkanie dla przedstawicieli Teva Pharmaceuticals Polska (12 czerwca, hotel Novotel) oraz trzydniowy launch dla klientów (15–17 czerwca Hotel Narvil). Kulminacją pierwszej części eventów związanych z wprowadzeniem marki Vicks na polski rynek była zorganizowana we współpracy z Agencją Hill+Knowlton Strategies konferencja dla przedstawicieli mediów (25 czerwca, Restauracja Concept 13).
Koncepcja każdego z eventów jest spójna i kompatybilna z charakterystyką leków Vicks i filozofią firmy Teva Pharmaceuticals Polska. Całościowa oprawa wydarzeń obejmuje: scenografię, ekspozycję produktów, zapewnienie multimediów i nowoczesnych rozwiązań technicznych, materiały drukowane i upominki, dobór osób prowadzących oraz oprawę logistyczną.
Działania reklamowe wspierające wprowadzenie produktów marki Vicks na polski rynek będą przebiegały pod hasłem „Nie trać czasu na przeziębienie” i ich początek jest planowany na jesień 2012. Wraz ze startem kampanii reklamowej ruszy seria eventów promocyjnych.

Don’t Worry będzie odpowiedzialna za organizację wydarzeń wspierających launch marki Vicks, których szczegóły są obecnie ustalane.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl