Stacja Mercedes – Mercedes-Benz walczy o doświadczenia klientów

Mercedes-Benz wychodzi z dotychczasowych salonów i wkracza w środowisko, w którym na co dzień funkcjonują klienci. Pierwszy pawilon (Pop-up-Store) w postaci Stacji Mercedes powstał na warszawskim Powiślu jako część nowej strategii Mercedes-Benz. Stacja na każdy dzień tygodnia przygotowuje inny program wydarzeń.


Mercedes-Benz opracował plan rozwoju do roku 2020. Jednym z jego elementów jest nowa strategia wzrostu w zakresie sprzedaży i marketingu „Mercedes-Benz 2020 – Best Customer Experience”. Jej najważniejsze obszary dotyczą działań w zakresie marketingu i sprzedaży oraz obsługi klientów w segmencie premium.
Wśród założeń wchodzących w skład strategii „Mercedes-Benz 2020 – Best Customer Experience” jest tworzenie tymczasowych pawilonów (Pop-up-Stores) w centrum miast, które mają pomóc w jeszcze skuteczniejszym dotarciu do potencjalnych klientów.
Do realizacji tej części strategii wybrano dwa miasta pilotażowe – Warszawę i Hamburg. W Niemczech projekt przygotowywany jest do wdrożenia w tym roku. Natomiast w Warszawie tymczasowy salon – Stacja Mercedes działa od 20 lipca i potrwa przez trzy miesiące.
Na powierzchni ponad 200 metrów kwadratowych Stacja Mercedes prezentuje m.in. kompaktowe modele Klasy A i CLA. Kawiarnia z tarasem o powierzchni 150 metrów kwadratowych, kącik dla dzieci, przestrzeń wystawowa przeznaczona na wykłady, wernisaże oraz koncerty są otwarte dla publiczności. Część ekspozycji poświęcono mobilności na dwóch kółkach – na miejscu zapewniony jest bezpłatny serwis, można także poćwiczyć jazdę na symulatorze i przetestować elektryczny rower – smart e-bike. Stacja Na każdy dzień tygodnia zarezerwowano inny program wydarzeń.
Strategia „Mercedes-Benz 2020 - Best Customer Experience” zakłada również działanie mobilnych sprzedawców. W ten sposób marka dostosowuje personel do postępującej cyfryzacji i zmieniających się potrzeb klientów (24/7). Pierwsi mobilni asystenci są już do dyspozycji klientów właśnie w Stacji Mercedes.
Inicjatorem i sponsorem projektu Stacja Mercedes są Mercedes-Benz Polska i salon firmowy Mercedes-Benz Warszawa przy współpracy z Fundacją Bęc Zmiana, Grupą Warszawa oraz warszawską pracownią projektową WWAA. Program Stacji opracowany został przez Mercedes-Benz, Grupę Warszawa i Fundację Bęc Zmiana.

Fot. www.facebook.com/StacjaMercedes

 

Jak powstawała Stacja Mercedes

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl