Agencja A&A zorganizuje eventy dla banku BGK
Agencja A&A została wybrana, w wyniku przetargu publicznego, na realizatora cyklu 15-tu eventów dla banku BGK, z okazji 95-lecia jego istnienia.
Eventy będą odbywać się w salach teatralnych i koncertowych w miejscowościach na terenie całej Polski, będą to Katowice, Wrocław, Gdańsk, Szczecin, Poznań, Kraków, Łódź, Kielce, Rzeszów, Białystok, Olsztyn, Toruń, Lublin orz Zielona, Góra. Cykl wydarzeń rozpocznie się we wrześniu, ostatnie zaplanowano na grudzień 2019. W każdym może brać udział około 200-300 osób.
Do zadań agencji będzie należała kompleksowa obsługa kreatywna oraz organizacyjna wydarzeń, które skierowane są do klientów banku.
W przetargu, który bank BGK ogłosił na organizację eventów oferty złożyli także: Ixodes sp. z o.o. z Warszawy, oraz K Kwadrat Jakub Wojdecki, z Warszawy.
A&A Agencja Joanna Tkaczyk Joanna Parapura sp.j. z Warszawy otrzymała najwięcej punktów. Przy ocenie ofert pod uwagę była brana cena (40 procent wagi) oraz koncepcja kreatywna wydarzenia (60 procent wagi).