Stowarzyszenie Branży Eventowej ma nowy zarząd

Dagmara Chmielewska, fot. Justyna Radzyminska
Na zdjęciu: Dagmara Chmielewska, fot. Justyna Radzyminska

Podczas walnego zebrania członków Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE) powołano nowy zarząd, którego prezesem została Dagmara Chmielewska. Kadencja dotychczasowego zarządu upłynęła 15 grudnia.

Nowo powołany zarząd SBE tworzą: Dagmara Chmielewska (dotychczas dyrektor zarządzająca SBE) w funkcji prezesa oraz członkowie: Katarzyna Gadomska (CEO Acora Events), Grzegorz Łopata (head of production, ASAP Drukarnia) oraz Emilia Melon-Olchowicz (CEO Melon Catering). Dagmara Chmielewska będzie łączyła funkcję prezes zarządu i dyrektor zarządzającej SBE.
Dotychczas w skład zarządu wchodzili Marta Chmielewska (prezes zarządu), Żaneta Berus (członek zarządu), Renata Razmuk (członek zarządu).

– Rok 2020 to nieustanne zarządzanie sytuacją kryzysową. Udało się nam wdrożyć system szybkiego reagowania. W jego ramach członkowie SBE współtworzyli najważniejsze inicjatywy na rzecz pomocy branży wydarzeń, np. TUgether i Polska! Kraj bezpiecznych eventów. Do tego dzieliliśmy się wiedzą, doświadczeniami, jak radzić sobie w tych skrajnie trudnych dla eventowców czasach; gdzie szukać pomocy, jak rozmawiać z klientami oraz urzędami, bankami, firmami leasingowymi itd. Dla mnie największą wartością minionych miesięcy jest solidarność branżowa, bo prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. Nie w teorii, ale w praktyce przekonaliśmy się jak w kontaktach prywatnych, a nade wszystko zawodowych wyglądają wzajemny szacunek i partnerstwo – podsumowała Marta Chmielewska.

Nowy zarząd świadomy trudnych czasów oraz ogromu pracy zadeklarował pełne zaangażowanie w działania na rzecz ochrony branży. Otrzymał kredyt zaufania od 24 reprezentantów firm członkowskim i teraz zależy mu na podtrzymaniu zobowiązania. – Zawsze pali się zielone światło do działania i wciąż można zrobić jeszcze więcej. Pragnę żeby polski rynek eventowy był dostrzegany za granicą Polski, a edukacja w zakresie organizacji wydarzeń wciąż się rozwija. W tym momencie tylko ci, co działają na rzecz branży przetrwają i będą tworzyć przyszły rynek eventów – podkreśla Dagmara Chmielewska.

Katarzyna Gadomska dodaje, że integracja środowiska jest paliwem działań oraz nadaje rytm rozmów z rządem i przedstawicielami instytucji wspierających branżę. – Bardzo ważne jest, żeby wychodzić poza standardy i szerzyć świadomość istnienia przemysłu spotkań w całej Polsce – zaznacza.
Grzegorz Łopata twierdzi, że siła jest w budowaniu prężnych projektów, które skupią uwagę środowiska nie tylko eventowego, ale też wszystkich zainteresowanych życiem w kulturze, sporcie, edukacji i reklamie. – To jest ten czas, w którym możemy jeszcze mocniej komunikować, że za kurtyną wydarzeń stoi sztab osób, firm, podwykonawców, dzięki którym przedsięwzięcie może być realizowane – mówi.

Emila Melon-Olchowicz dodaję, że podstawą rozwoju jest dobrze przemyślana strategia działania. – Choć czasy są nieprzewidywalne to jako dobrze prosperująca i przewidująca branża powinniśmy układać plany z wieloma scenariuszami. SBE jest silną marką i taką należy ją utrzymać – podsumowuje.

Nowy zarząd stowarzyszenia planuje działania i strategię na rok 2021-2022.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl