Jacek Olechowski przewodniczy Radzie Nadzorczej IAA Polska

Członkowie Rady Nadzorczej IAA Polska podczas pierwszego posiedzenia wyłonili ze swego składu nowego przewodniczącego. Jednogłośnie wybrany został Jacek Olechowski, prezes zarządu Mediacap. Pracami Sądu Dyscyplinarnego pokieruje Jerzy Straszewski, prezes zarządu PIKE. Decyzją członków IAA Polska, prezeską zarządu ponownie została Agnieszka Sora, regional director NCE Consulting, GfK Poland.
 
Radę Nadzorczą IAA Polska w kadencji 2023-2025, wybraną podczas czerwcowego walnego zebrania wyborczego członków stowarzyszenia, tworzą: z kurii marketerów – Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel, Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu detalicznego mBanku oraz Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas; z kurii mediów – Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP SA, Stanisław Janowski, prezes zarządu, Grupa Polsat Plus oraz Agata Szeliga-Staszkiewicz, sales director Meta CEE, Global Business Group; zaś z kurii professional services – Paweł Kowalewski, prezes zarządu Communication Unlimited, VP Creative Adv. IAA Global, Rafał Kupidura, prezes zarządu IF Nation Group Sp. z o.o. oraz Jacek Olechowski, prezes zarządu, Mediacap (przewodniczący).
 
Jacek Olechowski, nowo wybrany przewodniczący Rady Nadzorczej IAA Polska, jest założycielem i prezesem Mediacap, spółki wyspecjalizowanej w inwestycjach w firmy łączące media i technologię, do której należą m.in. Lifetube (LTTM), Freundschaft czy IQS. Współzałożyciel porównywarki Mubi.pl i grupy brokerskiej MJM Holdings oraz wspólnik w firmie deweloperskiej Budlex. To już druga kadencja Jacka Olechowskiego w Radzie Nadzorczej IAA Polska.
 
– Jesteśmy częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, które liczy już sobie 85 lat, a w Polsce stanowimy najszerszą i najbardziej wpływową reprezentację branży marketingowej. Priorytetem tej kadencji będzie dla nas dalsze budowanie platformy dialogu pomiędzy przedstawicielami wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej i walka o etyczny i wolny rynek – podkreśla Jacek Olechowski.
 
– Wśród naszych sukcesów i najważniejszych inicjatyw poprzedniej kadencji władz IAA Polska było niewątpliwie powołanie do życia pierwszego w branży programu liderskiego Marketing Masterminds, czy realizacja nowych formatów dyskusji branżowej – paneli IAA Power Hour oraz podcastów – IAA Power Podcasts. Szerokim echem odbiła się także Gala 30-lecia IAA Polska, podczas której 250 top managerów świętowało trzy dekady rynku reklamy i wolnych mediów w Polsce oraz 30 lat Stowarzyszenia – wymienia Jakub Potrzebowski, przewodniczący Rady Nadzorczej IAA Polska w poprzedniej kadencji.
 
 
– Nie zwalniamy tempa. Inicjatywy, które wdrożymy w najbliższym czasie to start drugiej edycji programu liderskiego Marketing Masterminds, do której trwa właśnie ostatni etap rekrutacji. Kluczowa będzie również dla nas współpraca z CMOs, mediami i agencjami nie tylko w obszarze jednoźródłowego badania konsumpcji mediów, ale również DE&I czy ESG oraz koordynacja globalnego badania nastrojów branży – mówi Agnieszka Sora, prezeska IAA Polska.
 
O nowym zarządzie IAA Polska pisaliśmy tutaj >>>

Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, to jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 180. Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa od 1993 r.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl