Aniela Radomska: Dlaczego stawiamy na eventy lifestyle?

Zobacz, jaki mamy lifestyle: https://lifestyle.imagine-nation.pl

Świadomość polskiego rynku jest coraz wyższa i coraz bardziej dojrzała. Klienci widzą, że event to już nie tylko opowieść o pozycjonowaniu i cechach produktu. Celem staje się budowanie wiarygodnej społeczności wokół marki. Dlatego jeszcze bardziej rośnie potrzeba uchwycenia nieprzekłamanego, autentycznego punktu widzenia grupy docelowej i jej stylu życia. W tym miejscu wyjątkowo ważny jest właściwy język i forma. Odbiorcy bardzo selektywnie podchodzą do proponowanych im treści i aktywności. Nowe generacje nie akceptują ściemy. Do tego Internet nie wybacza, dlatego jeśli marce zabraknie autentyzmu lub nie wywiąże się z obietnicy, jaką daje, może zostać zmieciona z powierzchni Ziemi w jedną noc.
 
Od jakiegoś czasu obserwujemy, że eventy przestały funkcjonować samodzielnie lub przyjmować końcową, uzupełniającą formę realizacji strategii marki. Nie warto już patrzeć na wydarzenia offline jako nice to have. Dzisiaj event jest nośnikiem i kontekstem, okazją do budowania szerszej opowieści w sieci. No pics – didn’t happen! No stories, didn’t happen!  Zasięgów eventu nie mierzy się już liczbą osób obecnych na wydarzeniu, a liczbą udostępnień i relacji w Social Media. Coraz częściej wydarzenia okazują się najbardziej odpowiednim narzędziem do zaprezentowania esencji marki – odpowiedzią na podstawowe pytania konsumenta: Kim mogę dzięki Tobie się stać? Jak mogę się dzięki Tobie poczuć? Jaki lifestyle mi proponujesz?

No właśnie: LIFESTYLE. Ostatni rok pokazał nam, że można łączyć przyjemne z pożytecznym. Na warsztat kreacji i produkcji w Imagine Nation coraz częściej zaczęły trafiać briefy lifestyle’owe. Pierwszy raz z tak dużą częstotliwością. Podnosiliśmy je, oglądaliśmy z każdej strony i zaczęliśmy eksperymentować. Okazało się, że nasza radość z wymyślania tych projektów idzie w parze z sukcesami, czyli znalazła potwierdzenie w wygranych przetargach. Okazało się również, że mamy zgrany team, któremu praca na tym segmencie przychodzi z lekkością i niezwykle intuicyjnie. Za każdym projektem stanęła grupa osób, która pasjonuje się modą, sportem, muzyką, dla których ważne są bieżące trendy i przywiązanie do detali – tak istotne przy budowaniu koncepcji lifestyle’owych.
 
Bo czym tak naprawdę jest lifestyle i jak go zdefiniować? Nie da się chyba zero-jedynkowo odpowiedzieć na to pytanie. Nasza interpretacja to: łapanie, wyczucie tego, co aktualne i umiejętne zaadaptowanie tego zjawiska dla danej marki. To przenikanie się estetyk, wczucie się w grupę docelową i zanurzenie w aktualnym świecie popkultury. Tym właśnie wygrywa się nie tylko klienta, ale też konsumentów.

Dlatego rozwój w tym kierunku okazał się dla nas naturalny. Chcemy połączyć potencjał, jaki daje nam rynek z potencjałem wewnętrznym. Dzięki temu możemy nasze pasje i zajawkę przenieść na piękne projekty, które przynoszą nie tylko biznes, ale również dają nam satysfakcję. Poza codzienną pracą, również pełną pasji, nad „regularnymi wydarzeniami”, chcemy rozwijać dział Lifestyle.
 
Od dawna realizowaliśmy strefy festiwalowe, co też zdecydowanie wpisuje się w zakres projektów lifestyle’owych. Ostatni rok to jednak nowe i całkiem pokaźne portfolio klientów z zakresu beauty & fashion. To, co chcemy teraz głośno powiedzieć, to, że w tym segmencie działań widzimy ogromy potencjał i daje nam to bardzo dużo funu. Czasami tyle wystarczy, żeby zdecydować się na rozwój w danym kierunku.
 
Czym możemy poprzeć wszystkie powyższe tezy? Oczywiście dobrze zrealizowanymi projektami.
 
Sezon letni otworzyliśmy z marką Tezenis, tworząc jej pierwszą w Polsce strefę festiwalową na Warsaw Orange Festival 2023. Powstała spektakularna kosmiczna przestrzeń pod hasłem Music for the body. Głównym celem było dla nas oddanie imprezowej duszy marki, a co najciekawsze na miejscu nie prezentowaliśmy żadnych produktów – liczył się fun! Dzięki temu strefa stała się autentycznym tłem do miliona zdjęć i udostępnień.





Co zrobić, jeśli odwołają wielki festiwal muzyczny, a masz gotowy koncept na strefę dla swojego klienta? Letni flow możesz błyskawicznie przenieść w przestrzeń miejską! Tak też zrobiliśmy ze strefą Summer Club dla Sephory. W trzech przestrzeniach Air Clad przez dwa dni odbyło się szereg aktywacji marek współpracujących z Sephora.





Party Fashion Night 2023 zostało okrzyknięte największym modowym wydarzeniem roku, a my jesteśmy dumni, że mogliśmy przyłożyć rękę – i to niejedną! – do tego sukcesu. Mówiąc bardziej szczegółowo: w naszych rękach znalazła się kreacja, produkcja, multimedia i całościowa obsługa eventu. Opracowaliśmy ruchomą scenografię, która korespondowała z aktualnymi trendami i zapewniliśmy najwyższej jakości rozwiązania.





Kosmetyki Charlotte Tilbury nareszcie zawitały do Polski – a to za sprawą perfumerii Sephora. A my, żeby dobre wieści niosły się jeszcze szybciej, wykreowaliśmy event influencerski.





I na koniec najświeższy projekt, czyli premiera bielizny. This Is Me... Now to tytuł dziewiątej płyty w dorobku Jennifer Lopez – a zarazem nazwa nowej kolekcji, którą stworzyła wraz z Intimissimi. Mieliśmy okazję zanurzyć się całkowicie we włoskiej historii marki.





Wierzymy, że przestrzeń eventów lifestyle’owych będzie tylko rosła w najbliższych latach.
Po więcej inspiracji zapraszamy na nasz lifestylowy moodboard: https://lifestyle.imagine-nation.pl


 
Aniela Radomska – Kreatywna Roku Branży Eventowej 2021. Doświadczenia zdobywała na rynku polskim i w UK, a wszystkie od zawsze krążyły wokół muzyki, eventów i koordynowania projektów wizualnych. Wczesną młodość spędziła w redakcji lifestyle’owego magazynu HIRO. Ukończyła kierunek ‘TV & Live Events Production’ na LCC, University of the Arts London. Tam też przyszedł czas na staże podczas studiów spędzone za kulisami pokazów mody w ramach London Fashion Week. Po powrocie do Polski kilka lat spędziła na kreatywnej pracy z artystami w managemencie muzycznym. Od 2020 roku pisze kreatywne scenariusze wspólnie z Imagine Nation. Od zawsze towarzyszy jej ogromna potrzeba wizualnych inspiracji, stąd czerpie dużą przyjemność z obserwowania mody, fotografii, designu, sztuki.
 
Imagine Nation (www.imagine-nation.pl) jest jedną z wiodących agencji eventowych i działa na rynku od 13 lat. Stawia na najwyższą jakość obsługi klientów i kompleksowo odpowiada na potrzeby marek – od strategii, przez kreację, po złożone realizacje – zgodnie z najlepszymi standardami i wyczuciem aktualnych trendów. Stabilny i doświadczony zespół pracuje dla topowych polskich i międzynarodowych brandów. Agencja wielokrotnie nagradzana w konkursach branżowych Effie, Kreatura, Golden Arrow, MP Power Awards, w tym aż trzykrotnie nagrodą „Kreatywny Roku Branży Eventowej”. Imagine Nation należy do Klubu Agencji Eventowych SAR, IAA oraz Pracodawcy RP. Jest częścią IF Nation Group.



Cykl: „Puls event marketingu z Imagine Nation”
W cyklu „Puls event marketing” eksperci z Imagine Nation będą analizować rynek event marketingu i mierzyć jego puls z różnych perspektyw, dzieląc się jednocześnie swoją wiedzą, dobrymi praktykami, praktycznymi wskazówkami i sprawdzonymi rozwiązaniami. Co miesiąc to, co najważniejsze w branży – trendy, liczby, inspiracje, eksperci.


Zobacz też I Rafał Kupidura: To doświadczenia i emocje dają życie markom >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl