SITE Poland podsumowuje działalność

Podczas walnego zebrania członków SITE Poland stowarzyszenie podsumowało działalność w pierwszym półroczu tego roku oraz przyjęło sprawozdanie finansowe za rok 2019.

29 czerwca odbyło się w formacie online zwyczajne Walne Zebranie Członków SITE Poland. W agendzie spotkania znalazły się: sprawozdanie finansowe za rok 2019, prezentacje Rady Dyrektorów z okresu styczeń – czerwiec 2020 oraz podjęcie uchwał statutowych. Komisja rewizyjna pozytywnie zaopiniowała działalność Rady Dyrektorów w 2019 r. a WZC udzieliło absolutorium Radzie Dyrektorów i zaakceptowało sprawozdanie finansowe. Spotkanie prowadziła prezes Site Poland – Grażyna Grot-Duziak.

Anastazja Szerkus, wiceprezes ds. członkowskich stowarzyszenia przedstawiła strukturę członkowską i zmiany na liście członków. Rok 2019 był rekordowy, zwiększyła się liczba członków z 31 do 58. W 2020 r odnotowano zmianę – minus 11 członków. – Z uwagi na pandemię wiele firm w naszej branży boryka się z kłopotami finansowymi i to była bezpośrednia przyczyna rezygnacji. Na uwagę zasługuje fakt, że Site Global w marcu jednorazowo znacznie obniżyło opłatę członkowską, aby zachęcić członków do pozostania w naszej globalnej rodzinie – relacjonuje Anastazja Szerkus.

Site Poland podkreśla dbałość o wizerunek i stały kontakt z branżą oraz aktywność w social mediach na Facebooku i LinkedIn. – W 2019 i 2020 r znacznie zwiększyliśmy zasięgi i liczbę obserwujących nas osób i firm. Dostarczamy wiadomości ze świata oraz dzielimy się informacjami o naszych działaniach. Ważnym aspektem w tym obszarze jest też wiedza o naszych działaniach wśród innych czapterów Site Global – przedstawia członek Rady Dyrektorów ds. Komunikacji i PR Krzysztof Kołacz.

Przedstawicielem SITE Poland w Site Global jest członek Rady Dyrektorów Krzysztof Michniewicz. –Mój udział w kilku międzynarodowych projektach będzie miał wymierne rezultaty. Wkrótce podzielę się wypracowanymi dokumentami z Radą Dyrektorów i członkami stowarzyszenia – zapowiada Krzysztof Michniewicz.

Działalność Stowarzyszenia jest w dużej części determinowana przychodami i sytuacją finansową. – Rok 2019 zakończyliśmy bardzo dobrym wynikiem finansowym. Zawdzięczamy to naszej dyscyplinie w wydatkach oraz przychodami uzyskanymi ze współpracy z partnerami, czy to w formie barteru czy bezpośrednich wpływów finansowych – przedstawia Jarosław Hulboj, członek Rady Dyrektorów ds. Finansowych.

Przedstawiciele SITE Poland są zaangażowani w działalność sztabu kryzysowego TUgether. – Już 4 marca odbyło się spotkanie założycielskie grupy Tugether, w której Site Poland ma swoich przedstawicieli. Nasz wkład finansowy i merytoryczny w tej grupie przynosi już rezultaty dla branży. Wspólnie z innymi stowarzyszeniami lobbujemy, spotykamy się z przedstawicielami rządu, PFR i innych instytucji, którym przekazujemy nasze wnioski i postulaty – mówi Cezary Wilemajtys, wiceprezes ds. badań i rozwoju.

Na 2020 r zaplanowano szereg wydarzeń i aktywności stowarzyszenia. – Naszą działalność realizujemy poprzez komisje i projekty. W styczniu zorganizowaliśmy spotkanie noworoczne dla członków SITE, a w lutym spotkania komisji ds. linii lotniczych. Z uwagi na okres pandemii w okresie marzec – czerwiec skupiliśmy się na działaniach informacyjno-eksperckich związanych z zagrożeniami anulacji imprez wyjazdowych. W tym zakresie współpracowaliśmy z komisją MICE przy PIT oraz Meet the Bidder. Na szczególną uwagę zasługuje spotkanie w duchu „good will”, w którym uczestniczyło siedem linii lotniczych. Dostęp do aktualnych informacji i wiedza ekspercka ma ogromne znaczenie, pomaga właściwie ocenić sytuację i dobrze zarządzać przyszłością – podkreśla.

Członek Rady Dyrektorów Piotr Cieślak zorganizował w maju Live Chat z partnerskim stowarzyszeniem w Chinach, w tym samym miesiącu uwagę ponad 100 uczestników przyciągnął webinar, w którym wzięli udział przedstawiciele PLL LOT, Marriott International i Signal Iduna. Tuż przed rozpoczęciem wakacji stowarzyszenie zaprosiło branżę na live chat, podczas którego eksperci z Chorwacji, Słowacji, Cypru, Grecji, Malty, Ukrainy i Niemiec opowiadali o warunkach przyjazdu do tych krajów. Spotkania z branżą będą kontynuowane. Najbliższy temat to podróże po Polsce w ramach naszego nowego projektu „Destination Poland”. Jest to obszar, w którym swoją wiedzą podzieli się Grażyna Woźniczka, członek Rady Dyrektorów. – Udało nam się również zorganizować kilka spotkań online z członkami Site Poland. Te spotkania w dobie zamknięcia w domach były szczególnie ważne dla naszych kolegów i koleżanek. Kontynuujemy również nasz projekt „Our impact on people society and the planet”. Nasza akcja Travel Clown niezmiennie wzruszyła i uradowała dzieci z Domu Samotnej Matki. Obecnie wspieramy Fundację na rzecz ratowania zwierzaków „Runa” – informuje Krzysztof Kołacz.

– Rok 2020 to rok bardzo trudny, pełen wyzwań, niepewności. Siła branży to siła stowarzyszeń, a siła stowarzyszenia to jego członkowie. Udowodniliśmy wszyscy, że mamy ogrom energii i zapału do działania. Tęsknimy do wyjazdów i zrobimy wszystko, aby wspólnie z klientami szybko wyruszyć w upragnioną podróż! – podsumowuje Grażyna Grot-Duziak, prezes Site Poland.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl