Europejskie convention bureaux umacniają współpracę

Europejskie convention bureaux działające w Strategicznym Sojuszu Narodowych Europejskich Convention Bureaux umacniają współpracę i uruchamiają nową stronę internetową www.convention-europe.com. W sojuszu działa także Poland Convention Bureau POT.

Branża eventów i konferencji przechodzi poważne zmiany. W obliczu pandemii koronowirusa, rozbudowany dialog i widoczność na rynku są wśród kluczowych czynników odpowiedzialnych za odrobienie strat i przyszły sukces. Nowa strona Strategicznego Sojuszu Narodowych Europejskich Convention Bureaux www.convention-europe.com ma zapewnić klientom, dostawcom i partnerom przydatne zasoby i bezpośrednie kanały komunikacji z 28 członkami Sojuszu z całej Europy.

Powstanie nowej strony to krok w kierunku zwiększania widoczności Europy jako znakomitego miejsca na spotkania. Oprócz atrakcyjnego stosunku jakości do ceny i infrastruktury, Europa czerpie zyski z wiedzy eksperckiej w wielu obszarach nauki i biznesu. Dane statystyczne ICCA udowadniają, że stowarzyszenia z całego świata wybierają Europę jako świetne miejsce, aby spotykać się, wymieniać wiedzą, napędzać innowacje oraz łączyć się z ludźmi i pomysłami. Jako numer jeden wśród destynacji goszczących spotkania stowarzyszeń, europejskie państwa każdego roku odwiedza prawie 2,4 mln biznesowych gości. Więcej niż połowa wszystkich spotkań stowarzyszeń na całym świecie (54 proc.) odbywa się właśnie na starym kontynencie.

Oprócz całościowej mapy zawierającej wszystkie państwa członkowskie, nowa strona oferuje również bezpośredni dostęp do ich przedstawicieli online oraz dane osób kontaktowych do każdego convention bureau. Dział zasobów zawiera, m.in., informacje prasowe i linki do bardziej szczegółowych danych. Do pobrania dostępne są również rezultaty niedawno zleconego przez Sojusz badania wpływu koronowirusa na europejski sektor konferencji. Badanie przeprowadzone przez Tourism Economics ma na celu przygotowanie konstruktywnej narracji opisującej wyjście branży z kryzysu pandemii.

Strategiczny Sojusz Narodowych Europejskich Convention Bureaux (28 biur) to sieć krajowych organizacji odpowiedzialnych za marketing destynacji. Wspólna branżowa platforma koncentruje się na wzmacnianiu pozycji Europy jako czołowej destynacji dla międzynarodowych eventów biznesowych. Głównym celem Sojuszu jest zwiększenie współpracy pomiędzy krajowymi biurami w Europie aby utrzymać i dalej wzmacniać jej status. Pomysł stworzenia synergii i założenia wspólnej platformy promującej na arenie międzynarodowej Europę jako miejsce biznesowych wydarzeń nabiera tempa. Powstanie Sojuszu, na który składało się wówczas 9 państw założycielskich, oficjalnie ogłoszono na targach IMEX 2014 w Las Vegas. Od powstania Sojusz organizuje dwa spotkania rocznie w rotacyjnie zmieniających się destynacjach. Ostatnie edycje odbyły się online, aby utrzymać dialog nawet w czasach gdy pandemia uniemożliwia przedstawicielom międzynarodowej organizacji spotkania twarzą w twarz.
Źródło: PCB POT

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl