Endorfina events przenosi eventy online
Endorfina Events zrealizowała premierę nowych produktów japońskiej firmy Kubota, transmitowaną do 21 krajów. Agencja odpowiadała za kreację, produkcję i reżyserię wydarzenia. Kompetencje dotyczące wydarzeń w sieci Endorfina Events realizuje i promuje pod hasłem Go online.
– Nasi klienci stoją przed dużym wyzwaniem, ponieważ nie mogą spotkać się ze swoimi partnerami biznesowymi, a pracownicy ze względu na home office przestali tworzyć zgrany zespół. Z początku wszyscy traktowaliśmy przeniesienie wydarzeń do sieci jako zło konieczne, ale dziś już wiemy, że online daje ogromne możliwości i co więcej, nie ma barier w postaci granic, ani liczby uczestników – mówi Michał Kaleta, managing director endorfina events.
Ograniczenia związane z pandemią były powodem, by przenieść premierę najnowszych ciągników rolniczych, ciągników kompaktowych i kosiarek firmy Kubota do digitalu. Agencja endorfina events odpowiadała za produkcję kontentu wydarzenia, począwszy od stworzenia identyfikacji wizualnej, przez materiały animacyjne, kończąc na tworzeniu prezentacji oraz filmów produktowych. Finał projektu, wyreżyserowany i wyprodukowany przez agencję, miał swoje miejsce podczas transmisji zrealizowanej w studiu oraz wirtualnej konferencji prasowej.
– Doświadczenie, które zdobywaliśmy przez lata pracy z największymi markami pozwalają nam na sprawne przenoszenie do online również projektów takich jak konferencje, integracje, czy spotkania świąteczne. Od trzech lat tworzymy grupę marketingową z agencją digitalową WebTalk i dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej wykorzystujemy synergię naszych możliwości, korzystając z kompetencji Webtalk w zakresie budowania stron www oraz promocji wydarzeń w sieci – dodaje Michał Kaleta.