Warszawa z pomysłem na Kraków: United Partners zwyciężył w konkursie na najciekawszą ofertę imprez integracyjnych
„Kraków na cztery ręce” - propozycja zgłoszona przez firmę United Partners z Warszawy - zwyciężyła w konkursie organizowanym przez Urząd Miasta Krakowa na najciekawszą ofertę imprez integracyjno-motywacyjnych w Krakowie i Małopolsce.
Na drugim miejscu znalazły się: „Kraków - miasto światłem malowane” (United Partners) oraz Mozaika Krakowska – zwiedzanie Starego Miasta (Agencja turystyczno - handlowa "Intercrac"). Trzecie miejsce zajęły ex aequo 4 propozycje: „Polowanie na pieroga” United Partners, „Jak Kraków budowano?” DMC Poland, „Magiczny Kraków” DMC Poland, „Spotkanie z żubrem, rycerzem i królem” Agencja turystyczno - handlowa "Intercrac".
Komisja konkursowa nagrodziła 39 najlepszych ofert, które znajdą się w katalogu pokonkursowym. W pierwszej kolejności oceniana była innowacyjność oraz atrakcyjność i oryginalność oferty. Oceniano także zgodność oferty z celem i założeniami konkursu tj. stopień urozmaicenia i zaskoczenia uczestników, stopień w jaki dana oferta spełnia założenia motywowania i nagradzania.
W konkursie organizowanym przez Krakow Convention Bureau wzięło udział 11 firm. Partnerami strategicznymi konkursu byli: MPI Poland Club i Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce. Konkurs zorganizowany został przy współpracy z: Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego, Małopolską Organizacją Turystyczną, Krakowską Izbą Turystyki, Małopolską Izbą Hotelarską „GREMIUM”, Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie oraz Fundacją Aeris Futuro.
Oferta imprez integracyjno–motywacyjnych opublikowana w formie katalogu będzie promowana wśród potencjalnych klientów takich imprez na targach turystyki biznesowej (min. we Frankfurcie, Barcelonie, Brukseli) i prezentacjach zagranicznych.
źródło: krakow.pl