Belvedere Catering by Design z nową ofertą: wellbeing podczas wydarzeń
Belvedere Catering by Design wprowadziło do portfolio ofertę „Wellbeing – filozofia zdrowego żywienia na wydarzeniach”. Nowa koncepcja została stworzona w trosce o dobrostan psychofizyczny gości wydarzeń oraz środowisko naturalne. Oficjalna prezentacja oferty odbyła się 27 września 2021 w Restauracji Belvedere.
– Postanowiliśmy zwrócić większą uwagę na temat związany z ogólnie pojętym dobrostanem człowieka, zwłaszcza że czas pandemii spowodował, iż społeczeństwo z coraz większą atencją podchodzi do stanu swojego zdrowia. Dlatego Belvedere Catering by Design, wychodząc naprzeciw tym potrzebom, wprowadziło do oferty prozdrowotne menu połączone z warsztatami edukacyjnymi na temat Wellbeingu. Proponując inną, świeżą odmianę oprawy cateringowej eventu, chcemy przyczynić się do promowania zdrowego stylu życia – informuje Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna, prezes zarządu Belvedere Gourmet Group.
Oferta „Wellbeing – filozofia zdrowego żywienia na wydarzeniach” to zbilansowana sezonowa kompozycja fusion ze smaków orientalnych i polskich.
Wellbeing już w 1948 r. stało się słowem kluczowym dla Światowej Organizacji Zdrowia oznaczającym nie tylko brak schorzeń, ale przede wszystkim stan pełnego dobrostanu fizycznego, psychicznego i społecznego. Z badań przedstawionych w raporcie Well.hr wynika, że w Polsce jednak tylko ok. 15 proc. specjalistów zna ten termin.
Menu do oferty „Wellbeing – filozofia zdrowego żywienia na wydarzeniach” powstało przy współpracy Angeliki Motopulos, konsultantka ds. zdrowia w Mój Prywatny Kucharz, z szefami kuchni Restauracji Belvedere – Tomaszem Łagowskim oraz Belvedere Catering by Design – Dariuszem Mućko.
Szefowie kuchni: Restauracji Belvedere – Tomasz Łagowski i Belvedere Catering by Design – Dariusz Mućko
Główną autorką menu pozostaje jednak Angelika Motopulos, dyplomowany dietetyk, coach i mentor oraz entuzjastka holistycznego podejścia do zdrowia. Swoją wiedzę zdobywała między innymi na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu, Uniwersytecie SWPS i Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie. Obecnie Angelika jest ekspertem w firmie Mój Prywatny Kucharz, która od lutego 2021 znalazła się w portfolio marek Grupy Belvedere.
– Edukowanie społeczeństwa w kwestii dobrostanu psychofizycznego to moja misja. Dlatego cieszę się, że uczestniczyłam w tworzeniu tej wyjątkowej oferty, dzięki której będziemy mogli promować holistyczne podejście do zdrowia także na wydarzeniach. Zawartością oferty jest nie tylko menu o prozdrowotnym potencjale, pełne antyoksydantów stymulujących układ odpornościowy i wzmacniających walkę ze stresem oksydacyjnym oraz kwasów tłuszczowych omega-3 niezbędnych do prawidłowej pracy mózgu i serca, ale także warsztaty na temat redukcji stresu czy kontroli świadomego apetytu – mówi Angelika Motopulos.
Nowa oferta zawiera menu o prozdrowotnym potencjale oraz warsztaty na temat redukcji stresu czy kontroli świadomego apetytu
Jak podkreślają twórcy oferty „Wellbeing – filozofia zdrowego żywienia na wydarzeniach” została ona stworzona w oparciu o najwyższej jakości składniki pochodzące z ekologicznych, zrównoważonych upraw od lokalnych dostawców. Jest to sezonowa kompozycja fusion ze smaków orientalnych i polskich. W skład oferty wchodzą: śniadania serwowane, śniadania i lunche w formie bufetu, stacje live cooking, pakiety z napojami z ekologicznych ziaren, ziół i owoców.
W menu wśród przystawek znalazły się białe szparagi w oliwie infuzowanej rumiankiem oraz mini ośmiorniczki w świeżym zielonym pesto. Wśród dań głównych jest dyniowe tofu z dzikim ryżem oraz jarmużem blanszowanym z cytryną i pstrąg z Zielenicy na purée z groszku i mięty. Zdrowe propozycje deserowe to między innymi pieczona dynia z cynamonem na kremie kokosowym czy tatar z ananasa z sosem jogurtowym z marakują i kandyzowanym imbirem.
W cieszących się podczas wydarzeń największą popularnością propozycjach live cooking Belvedere Catering by Design proponuje poke bowls w pięciu wariantach między innymi: w wersji z rybą – hawaii bowl z brązowego ryżu, marynowanego tuńczyka, ananasa, rzodkiewki, fasolki mung, avocado, sezamu z sosem sriracha czy na słodko – sweet bowl z tapioki w mleku kokosowym, świeżego kokosa, limonki, granatu, liczi z płatkami migdałów. W ofercie są także napoje, a wśród nich świeżo wyciskane soki jak np. energetyzujący z pomarańczy, marchewki, selera i imbiru czy detoksyzujący ze szpinaku, awokado, ogórka, cytryny i imbiru oraz napary z róży, rumianku, aronii i bzu czy jabłkowo-żurawinowy.
Prezentacja nowej oferty odbyła się w Restauracji Belvedere.
Zobacz Restaurację Belvedere w Wyszukiwarce Obiektów MeetingPlanner.pl >>>
Zobacz też: Elżbieta Nitsze nowym prezesem Belvedere Gourmet Group >>>