Louvre Hotels Group: nowa marka Tulip Residences na rynku aparthoteli

Louvre Hotels Group postawiło na rozwój w segmencie aparthoteli, wprowadzając na rynek nową markę Tulip Residences. Pierwszy hotel apartamentowy grupy powstał w Joinville le Pont we Francji. Otwarcie kolejnego planowane jest w Warszawie.

Wprowadzając na rynek markę Tulip Residences, trzygwiazdkowy koncept hotelu lifestylowego uzupełniony czterogwiazdkowymi hotelami z oznaczeniem „Collection”, Louvre Hotels Group poszerza swoje portfolio i zdobywa przyczółek w perspektywicznym segmencie rynku. Nowa marka uzupełnia dotychczasową ofertę grupy o atrakcyjną z punktu widzenia klientów i inwestorów propozycję hoteli pełniących funkcję miejskiej przystani podczas dłuższych wizyt.

Hybrydowa koncepcja długoterminowego zakwaterowania
Tulip Residences to hybrydowa koncepcja długoterminowego zakwaterowania, która łączy wspólnotę mieszkalną, przestrzeń coworkingową i strefę wypoczynku. Każdy z hoteli apartamentowych zaoferuje gościom: pokój typu studio lub apartament dwupokojowy zaprojektowane na potrzeby pobytów długoterminowych i wyposażone w część sypialną, aneks kuchenny, szybkie łącze internetowe oraz panoramiczny telewizor HD, przestrzeń coworkingową, Tulip Café oferującą lekkie posiłki (otwartą codziennie od 6:30 do 23:00) oraz strefę wypoczynku, w tym salę do jogi o powierzchni 40–60 m2, salę fitness oraz urządzenie infraterapeutyczne Vital Dome©, które wzmacnia odporność na stres, eliminuje toksyny z organizmu oraz wprowadza w stan odprężenia. Wszystkie wnętrza zaprojektowano we współpracy z firmą Tremend Design i projektantką Magdaleną Federowicz-Boule.
Hotele Tulip Residences kierują swoją ofertę do klientów biznesowych szukających zakwaterowania długoterminowego, a także do klientów wypoczynkowych, w tym rodzin z dziećmi, grup znajomych czy seniorów.

Tulip Residences w maju, w Warszawie
W marcu 2021 roku we francuskiej miejscowości Joinville le Pont grupa otworzyła pierwszy własnościowy hotel apartamentowy oferujący blisko 100 pokoi. Pełni on funkcję swoistego „laboratorium”, miejsca, w którym testuje się innowacje. Z kolei w maju 2021 roku otwarty zostanie pierwszy hotel franczyzowy nowej marki - Tulip Residences Warszawa Targowa, zlokalizowany w centrum Warszawy. Będzie oferował 64 pokoje.
W ciągu najbliższych pięciu lat Louvre Hotels Group planuje otwarcie około trzydziestu obiektów Tulip Residences w całej Europie. Hotele znajdować się będą przede wszystkim w centrach miast oraz w pobliżu najważniejszych węzłów komunikacyjnych. Zgodnie z oczekiwaniem swojego akcjonariusza, nastawionego na inwestycje w hotele apartamentowe holdingu Jin Jiang, grupa rozpocznie też rozwój koncepcji na terenie Chin. Pilotażowe otwarcie zaplanowano już na koniec 2021 roku z intencją, by do końca 2022 roku pozyskać 25 lokalizacji w największych chińskich metropoliach.

Dla gości i inwestorów
Grupa powierzyła projekt Tulip Residences Cyrilowi Vaussardowi, współzałożycielowi sieci Hôtels Préférence, dyrektorowi, a później dyrektorowi regionalnemu jednej z marek hoteli apartamentowych. – Tulip Residences wychodzi naprzeciw potrzebom podróżnych, którzy rezerwują dłuższe pobyty w hotelu i oczekują komfortu oraz stymulujących, funkcjonalnych przestrzeni wspólnych do użytku zarówno biznesowego, jak i prywatnego – mówi Cyril Vaussard, general manager Tulip Residences.
Aby w pełni wykorzystać potencjał segmentu pobytów długoterminowych, Louvre Hotels Group stawia na intraprzedsiębiorczość, czyli metodę, która zachęca pracowników do nieszablonowego myślenia i poszukiwania nowych ścieżek rozwoju. Inwestorzy zainteresowani projektem Tulip Residences mogą również liczyć na siłę grupy w obszarach dystrybucji, zarządzania przychodami, marketingu, komunikacji czy wdrażania rozwiązań technicznych.

Inwestorom Louvre Hotels Group oferuje zindywidualizowane wsparcie, koncentrując się na opłacalności oraz innowacyjności przedsięwzięcia. Obiekty Tulip Residences, zdaniem Grupy, dają wiele przewag konkurencyjnych, przyciągając zróżnicowaną grupę klientów zainteresowanych pobytem długoterminowym i generując marże operacyjne, które gwarantują zwrot inwestycji. Hybrydowa koncepcja pozwala na uzupełnianie oferty o dodatkowe opcje maksymalizujące przychody. Produkt został dostosowany do potrzeb klientów zarówno biznesowych, jak i wypoczynkowych, tak dla krótkich, jak dla długich pobytów.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl