B&B Hotels zapowiada kolejne otwarcia i szuka lokalizacji w Polsce

Béatrice Bouchet, prezes zarządu B&B Hotels Polska: Aktywnie poszukujemy możliwości otwarcia pierwszego obiektu w Gdańsku, Szczecinie, Zielonej Górze, a także kolejnego w Warszawie czy Wrocławiu
Na zdjęciu: Béatrice Bouchet, prezes zarządu B&B Hotels Polska: Aktywnie poszukujemy możliwości otwarcia pierwszego obiektu w Gdańsku, Szczecinie, Zielonej Górze, a także kolejnego w Warszawie czy Wrocławiu

Międzynarodowa sieć B&B Hotels, która w swojej ofercie posiada ponad 500 hoteli, pomimo kryzysu, nie zmienia swoich planów i zapowiada kolejne otwarcia. Polska odgrywa również znaczącą rolę w długoterminowych planach rozwoju sieci. Gdańsk, Szczecin, Warszawa, Zielona Góra, Białystok – to przykłady kilku polskich miast, w których poszukuje nieruchomości do wynajęcia.

Osiem hoteli, 912 pokojów – tak na ten moment przedstawia się dotychczasowy bilans sieci B&B Hotels w Polsce. W 2021 r. planowane jest otwarcie hotelu B&B w Lublinie, wraz z którym oferta sieci w Polsce powiększy się o kolejnych 130 pokojów. Jednak to nie koniec założeń B&B Hotels. – Podtrzymujemy nasze ubiegłoroczne deklaracje, dotyczące zwiększenia w Polsce liczby pokoi w ciągu kilku najbliższych lat, szczególnie, że część tego planu udało nam się już zrealizować, poprzez otwarcia w Rzeszowie i Nowym Targu – mówi Béatrice Bouchet, prezes zarządu B&B Hotels Polska.

B&B Hotels zamierza odegrać jedną z głównych ról na polskim i europejskim rynku hotelowym w segmencie hoteli ekonomicznych, stąd jeszcze bardziej otwiera się na model biznesowy oparty na długoterminowym najmie nieruchomości.

– Chcemy rozwijać się poprzez najem długoterminowy i w związku z tym aktywnie poszukujemy obiektów, do których moglibyśmy wprowadzić się na okres przynajmniej 10 lat, z opcją dwukrotnego przedłużenia do 30 lat. Przyglądamy się zarówno dużym, jak i mniejszym rynkom hotelowym, także tym, na których jesteśmy już obecni. Aktywnie poszukujemy możliwości otwarcia pierwszego obiektu w Gdańsku, Szczecinie, Zielonej Górze czy Białymstoku, a także kolejnego projektu w Warszawie czy Wrocławiu. Wiele jednak zależy od tego, czy uda nam się w tych miastach znaleźć lokalizacje, które charakteryzują obiekty działające w naszej sieci – mówi Béatrice Bouchet.

Atrakcyjne położenie to wizytówka hoteli należących do sieci B&B Hotels w Polsce. – Jesteśmy otwarci na propozycje właścicieli nieruchomości dobrze wyeksponowanych w przestrzeni miejskiej, usytuowanych w centrach miast, w pobliżu miejsc o walorach biznesowych, turystycznych i rozrywkowych – dodaje prezes zarządu B&B Hotels Polska.

B&B Hotels to sieć hoteli ekonomicznych, obecna we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Austrii, Belgii, Czechach, Portugalii, Słowenii i Szwajcarii, a także w Brazylii. W Polsce pod marką B&B Hotels funkcjonuje osiem hoteli: w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu oraz w Rzeszowie. Łącznie to ponad 500 hoteli w 12 krajach.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl