Urszula Nowak na czele najs.world

Urszula Nowak, head of incentive travel,  Plej - najs.world
Na zdjęciu: Urszula Nowak, head of incentive travel, Plej - najs.world

Urszula Nowak jako head of incentive travel stoi na czele nowo utworzonego w Plej brandu najs.world, odpowiedzialnego za prowadzenie i rozwój usług z obszaru zagranicznych wyjazdów motywacyjnych.

Zarządza zespołem projektowym, współtworzy autorskie scenariusze wyjazdów incentive, reżyseruje wybrane elementy podróży grupowych. Dzięki doświadczeniu w pracy w międzynarodowych środowiskach dba o dobór wykonawców i nawiązuje nowe współprace w duchu filozofii „world friendly incentive travel”. Jak zaznacza Urszula Nowak, to, co wyróżnia ofertę najs.world to fakt, że w każdym programie znajduje się przynajmniej jedna aktywność z obszarów waste, social i nature. Dzięki temu najs.world ma nie tylko gwarantować uczestnikom niezapomniane doświadczenia, ale niejako przy okazji kształtować nowe zachowania w podróży.

– Zarząd Plej wykazał się wielkim zaufaniem w stosunku do rekomendowanej przeze mnie filozofii działania nowego podmiotu incentive. Okazało się, że podobnie czujemy podróże oraz stawiamy na ideę zrównoważonego rozwoju, dzięki czemu szybko powstała przestrzeń do rozwoju koncepcji. To, co latami przemycałam w organizowanych przeze mnie wyjazdach, stało się tu rdzeniem podróży motywacyjnych. Plej zapewnił mi więc swobodę w zbudowaniu agencji incentive travel, której w mojej ocenie brakowało na naszym dojrzałym rynku MICE. Z jednej strony to wymarzona sytuacja, a z drugiej olbrzymia odpowiedzialność – podkreśla Urszula Nowak.
– We współpracy z ekspertami z działów strategii i kreacji, stworzyliśmy nazwę, logo, stronę www, a także język komunikacji najs.world. Równolegle do tych prac trwała weryfikacja dostawców i partnerów, tworzyliśmy kontent naszych flagowych programów wyjazdów dla firm. To dla mnie wielki przywilej, aby stworzyć markę zgodną z własnymi wartościami, a w praktyce skoncentrowaną nie tylko na interesie klienta i uczestników, ale wszystkich bohaterów podróży incentive. Mam poczucie, że rynek MICE dojrzał do rewolucji obyczajowej, a najs.world przygotował rozwiązania, które w łatwy i optymalny cenowo sposób przeprowadzą przez nią zainteresowane firmy – tłumaczy.

Badaczka z wykształcenia – absolwentka socjologii i stosowanych nauk społecznych na Uniwersytecie Warszawskim – a z zamiłowania antropolożka z 13-Ietnim doświadczeniem w branży MICE. Doświadczenie w organizacji wyjazdów motywacyjnych zdobywała na pokładzie wyspecjalizowanych biur podróży, w tym w agencjach incentive travel, m.in. w Far Horizon Indonesian DMC w Indonezji, Motivoscope czy United Partners w Polsce. Realizowała projekty na pięciu kontynentach, obsługując marki sektorów: IT, telekomunikacja, finanse, ubezpieczenia, paliwa, motoryzacja, FMCG, rolnictwo i nawozy. W roli dyrektora generalnego i dyrektora MICE koordynowała dotąd prace kilkuosobowych zespołów.

Czas wolny Urszula Nowak spędza na rowerowych wyprawach z namiotem i sakwami. Ambasadorka filozofii „less waste”, inicjatyw walczących z marnowaniem żywności oraz zrównoważonej turystyki, które odzwierciedliła właśnie w marce najs.world. Najczęściej podróżuje tropem wulkanów i wodospadów, ma jednak szczególną słabość do Madagaskaru, Kostaryki, Algarve i Leleszek.

Zobacz też: najs.world – nowa agencja incentive travel >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl