Awanse w kreacji i client service 180heartbeats + Jung v Matt
Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansowali w dziale kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt, a Katarzyna Surma i Martyna Gańko w dziale client service.
Adrian Zwierzyński został senior art directorem, a Kamil Kuć, z którym pracuje w teamie - senior copywriterem. Zwierzyński w agencji pracuje od dwóch lat, a w branży od 10 lat. Ma na swoim koncie złoty miecz w designie w KTR oraz srebrne Effie. Kamil Kuć pracuje w 180heartbeats od blisko roku, a w reklamie od ponad dekady. Razem w teamie współpracują od lutego 2020. W tym czasie stworzyli kreacje dla Google, Huawei i Otodom. Są także pomysłodawcami akcji #Chodźdokina dla Multikino, Cinema City, Helios oraz kin studyjnych i lokalnych z całej Polski czy „Historie ukryte w ubraniach” dla Zalando.
Katarzyna Surma awansowała na senior account executive. W 180heartbeats pracuje 1,5 roku, gdzie koordynuje pracę dla: Zalando - kampanię „Historie ukryte w ubraniach”, Google - kampanie GPay, Google Assistant, Internetowe Rewolucje, Grow with Google, Pol’and’Rock dla You Tube; Nike - VaporMax2020, This is Trash i Air Max 2090.
Martyna Gańko została account executive. W agencji, gdzie pracuje od dwóch lat, koordynuje współpracę z Huawei - m.in. kampanię Together 2020. Opiekuje się także Ben&Jerry’s oraz projektowo Nike. Pracowała m.in. przy głośnej społecznej akcji Ben&Jerry’s „Polonez Równości”, nagrodzonej srebrnym Effie oraz kampanii Nike D/MS/X.
Dział kreacji i designu 180heartbeats liczy obecnie 18 osób. Zarządza nim Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner. Natomiast działem client service, który zatrudnia osiem osób, kieruje Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca agencji.