Kongres Volkswagen Financial Services 2025 z Holo
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
400
Data
05.2025
Klient
Volkswagen Financial Services
Obiekt
Opis wydarzenia
Agencja Holo odpowiadała za organizację – Kongresu Volkswagen Financial Services 2025. Wydarzenie odbyło się w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw.
wygrała przetarg na organizację jednego z najważniejszych wydarzeń branżowych tej wiosny – Kongresu Volkswagen Financial Services 2025. To projekt, który po raz kolejny pozwolił przesunąć granice w projektowaniu doświadczeń.
Wydarzenie składało się z dwóch etapów – merytorycznego kongresu oraz wieczornego networkingu zakończonego uroczystą kolacją. Wszystko osadzono w spójnej, nowoczesnej koncepcji, której centrum stanowił system ruchomych ekranów zsynchronizowanych z animacjami i oświetleniem. Zbudowano w ten sposób rytm wydarzenia i atmosferę – zarówno w trakcie prezentacji, jak i podczas wieczornej gali.
– Zależało nam, by przestrzeń nie tylko wyglądała imponująco, ale też aktywnie współtworzyła narrację kongresu. Ruch ekranów był synchronizowany z oprawą wizualną, a całość podbijało oświetlenie, wciągając uczestników w każdy moment spotkania – mówi Jacek Żerdziński, senior event producer & production designer w Holo Events.
Część merytoryczna trwała od wczesnego popołudnia. Równolegle z główną sceną działała dodatkowa przestrzeń warsztatowa w scenografii zgodnej z główną linią kreatywną. Po krótkiej przerwie i zakwaterowaniu gości – ruszyła wieczorna część wydarzenia, kolacja, networking i koncert zespołu Stage Fever zakończony setem DJ-a – wszystko to miało dynamiczną, spójną oprawę wizualną.
– Pracowaliśmy blisko z zespołem klienta, tworząc wyjątkowe chwile nie tylko od strony scenografii i techniki, ale też pomagając w komunikacji z uczestnikami oraz logistyce hotelowej. To była partnerska współpraca, która pozwoliła na płynną realizację nawet w najbardziej wymagających momentach – podkreśla Sylwia Koczara, account manager w agencji Holo.
Holo odpowiadało za koncept kreatywny, scenografię, realizację techniczną i organizacyjną oraz komunikację z uczestnikami za pośrednictwem platformy eventowej. Koordynacja hotelu pozostała po stronie klienta, ale zespół Holo aktywnie wspierał proces, aby wszystko przebiegło bez zakłóceń.
Agencja pozyskała organizacje wydarzenia w wyniku wygranego przetargu.